Merhabalar kızım 14 aylık ismine tepki veriyor, işaret parmağı ile istediği eşyayı belirtiyor baba, anne, mama, dede kelimelerini söylüyor parmak ucunda yürümüyor. Otur dediğimiz de ya da oyunca köpeğin nerede dediğiniz de onu bize getiriyor dısarı cikmak istediği zaman kapının oraya gidip bizi cağırıyor ama son zamanlarda kendı etrafında dönmeye başladı tek bır belırti için otizim denilmez ama yıne de içime bir şüphe düştü sizin bebeklerde var mı böyle bir durum
Hayır o gelişimin bir parçası 13 benim bebeğim oda aynı şeyi yapıyor
Hiç korkma canım oyuna çevirmiş o belliki tepki vermeden dikkatini başka yere çevir unutur inşallah gelişimi gayet iyi dediğine göre sıkma canını….
Bazen gerçekten değişik hareketler yapabiliyorlar bende sizin gibi şüphe duyduğum şeyleri doktoruna söylemiştim en önemlisi sosyal mi göz teması kuruyor mu sizinle iletişim halinde mi buna bakmak gerekli demişti her ay kendilerince yeni bir şey öğrenip ona takılıyorlar sonra geçiyor zaten
Goz teması kuruyor, bay bay yapıyor öpücük atıyor
Bence sadece dönüyor olması pek önemli değil öyle yaptığında dikkatini başka yöne çekmeye çalışın bir süre sonra yapmayıda bırakacaktır zaten ![]()
Benim bebeğim de 16 aylik kendi etrafında dönüyor bence tek bir belirti otizm değildir ya çünkü dediklerinin aynısı bende de var istediğimiz bir şeyi yapiyor getir dediğimizi getiriyor üstünü giyince hemen kapıya yöneliyor falan