Oturma konusu

Bebeğim 7ay 20 günlük destekli bir şekilde de oturamıyor hemen yan yatıyor kafasının üstüne düşüyor böyle olan bebekler var mı doktora götürdüm muayene etti normal değil dedi ortopediye gönderdi randevumuza 1 hafta var

7 ay 15 günlük kızım . Sanırım desteksiz demek istediniz kendi başına oturamıyor tabi smaç git gide oturma yetileri gelişecek 9 aya kadar normal. Sizin yerinizde olsaydım hastaneye bu sebepten ötürü gitmezdim sanırım

Yok desteklide oturamıyor ilk önce yanlarına önüne kırlent koyuyordum direk düşüyordu mama sandalyesine otutturduk aynı şekilde kayıyor

Benimkide öyle canım bir de kalmasından ziyade birşeye uyanacağım derken kayıyor . Aynı şeyler bizde de ama normal gelişim kendine özel eğitim baştan ayağa olacak . Kafayı tuttuysa sıra alt kaslarda sorun yoktur

Merhaba benim kızım da geç oturdu. Gayet normal 9. Aya kadar yolu var sonra değerlendirme yapıyor doktorlar. Kızım 7 buçuk aylıkken emekledi ama asla oturmuyordu geri atıyordu kendini mama sandalyesinde vile büklüm büklüm oluyordu sürekli doktora soruyorum en sonunda kızdı bana bekle diye oturmuyor diye çok dert etmişdim ama 8. Ayın sonunda oturmaya başladı. Endişe etme gayet normal her çocuğun gelişimi bir değil siz yinede bol bol destekli oturtmaya çalışın yeter allah izin verince oturcakdır

Birde bizim bitmek bilmeyen kalma çıkıklığımız vardı bu muayeneye götürdüğümde hani zaten çocuğun ayaklarında yamukluk var bacaklarında simetri bozukluğu var denilince iyice kafam Allah bullak oldu 2 kere başka hastanelerin devletine götürdüm onlar sürekli sorun olduğunu söylüyor özel doktora götürdüğümde hiçbir sıkıntı yok diyorlar geç tedavi ettirmekten korktuğum için ne yapacağımı şaşırdım

O konuda birşey söyleyemem valla pek bir fikrim yok hangi doktorun deneyimi eğitimi bebeğinize yaklaşımı iyiyse ona güvenin ve onun söylediği şekilde ilerleyin. Kalça çıkığı olduğunu söyleyen hekim bir tedavi uyguladımı peki. İyi bir ortopedi doktoruna gösterin bence. Dediğiniz gibi tedaviye geç kalınca daha zor oluyor. Ama oturmasını kafanıza takmayın herşeyin her bebeğin ayrı ayrı zamanları oluyor. Umarım doktorların söylediği gibi şeyler yoldur bebeğinizde varsa da tedavisi vardır moraliniz bozulmasjn

Endişe etme bence, çünkü 9 ay kontrolünde soruyor doktor oturuyor mu diye. O zamanda önemli oturması. Zamanla daha iyi aşama kaydeder Allahın izniyle.