Genelde 2 sat uyuyordu oğlum 19 aylık olacak şu an diş agrıısından aslında arar ara bir bir buçuk saat gündğz uykus yapıyor böyle oldugunda gece daha erken ve direnmeden uykuya geçtiğini fark ettim . Uybamdıgında da uyandırmak ne kadar mantıklı sizce kıyamıyorum da
uyandirmayin tabikii uykusunu tam olarak alsınkı gelişimi beyin fonksiyonları tam gelişsin zaten yazik uyandirsaniz uykusunu alamadigi icin huzursuzluk yapar sürekli mızlar hic gerek yok oglum 1 de yatar 3 3.5 gibi uyanir 21 aylik bazen mecburen uyandirmak zorunda kaldigimda gece uyuyana kadar hep sorunlu oluyor kendiliginden uyandiginda hep mutlu o yuzden yazık birakin uyusun![]()
Tamamdır haklısınız vicdanım ile örtüşemeyen şeyleri de yapmak istemiyorum zaten ya en geç 10 da uyuyor zaten 9da uyusn diye diretmenin anlamı yok çok sağolun ![]()
Maşallah 21 aylık haa 1de uyuyorsa çok güzel bizmki biyüdükçe bazen uyumak istemiği vs oluyor 3-4e sarktıgı oluyordu ama artık sanırım odadan çıkartmadan uyku saatinin bir oldugunu kabullendirmem lazım 19 aylık . Şebeklik oyun peşinde ama sakin kaıp yarım saat sonunda uyudu mecbur
rica ederim bırakın uyusun istedigi kadar zaten bebeklik dönemlerini atlattilar cocukluk dönemine gectik aksam dediginiz gibi 9 da degilde 10 da uyur cokta önemli degil ![]()
Haklısınız 9dan sonra babada evde olunca kendi kendine takılıp oyun kuruyor sıpa zaten ![]()
![]()
![]()
aynen cocuk aile tam oldugunda daha mutlu oluyor ben 10.5 11 e dogru yatiriyorum artik iyice esnemeye basladiginda gidiyorum uyutmaya bizimle oyun oynuyo vakit geciriyo buda guze degilmi bir cocuk icin daha rahat ve mutlu uyuyor bosverin 10 da uyusun hic takilmayin birazda akışına birakin valla bak cocukta bizde daha mutlu oluyoruz![]()
Evet evet aslında yanımda kimse yok çok yoruluyorum ama babası akşam geldiğinde göremiyor bile kaç saat görüyor en fazla o yüzden 9da uyutmak gerçekten matıgıma yatmıyor artık . Yani aklı ermezken yatıyordu zaten yatsın oynamak bilmezdi . Şimdi oyun kurmak istiyorlar çok güzel buda ne kadar oynayabilcegşz ki zaten
şurda 1 yıl beraber vakit geciririz 3 4 yasina geldikletinde beraber vakit gecirip oymak istedigimizde bu sefer onlar istemeyecek cekilecekler odalarina kendi hallerinde oynayacaklar bırakın tadini cikaralim evet cok yoruluyoruz bitiyorum boyle saat 10 da aksam ama anne baba ikisi bir arada vakit gecirmek istiyor cocuk mutlu olsun diye saat kavrami olmadan beraber oyuna devam ediyorux ne zaman uykusu geldi o zaman götürüyorum uyutmaya
Allh razı olsun. O kadar haklsınız ki bi anda o anne babanın yanından alınıp zorla uyutulmak gibi bişey oluyor . Bu gece kendisi mayışınca gittik odasına. Gündüz de istediği kadar uyudu . Bundan sonra böyle ![]()
Uyandırmayın bebekler sadece yenidoğan gibi erken dönemde acıktıklarını bilmedikleri zaman uyandırılır. Ayrıca çocuğunuz gece daha iyi uyusun diye gündüz uykusundan mahrum kalmamalı onun gelişimi için gündüz uykuları da önemli.
Çok teşekkür ederim bi iki kere duydugum için yapmıştım vicdanıma da rahat gelmedi artık uyandırmıycam hiç ![]()
![]()
sendende Allah razı olsun canim herseyimiz onlar icin onlar mutlu olsunlarda biz hic onemli degiliz mutlu karakterli büyüyen cocuk anne baba ile kaliteli vakit geciren cocuklardir ![]()
![]()
Çok sağolun haklısınız buna ihtiyaçları var ![]()
![]()
sende sagol canim![]()
Rica ederim ![]()