Hepimiz heveslenip bebeklerimize oyuncak alırız..
Peki çevrenizden oyuncak gelse alir misiniz. Yada bebek eşyası .
Ben şu ana denk cevreden.
Akülü araba
Ustune binecek kucuk araba
2 tane mama sandelyesi
Cocuk sişme havuzu
Yuruteç
Aldim hatta kiyafet bile aldim cok kotu olanlari cope atim taze olanlari yıkadım kulandim.
Bu devirde her seyi sifir almak biraz zorlayıcı olabilir ..
Kizim da cok ballı valla tam ben alıyım.diyom sanki biri aklimi okumuş gibi veriyor.
Valla benim çevremde öyle verecek kimse yok bacım yok kardeşim yok kimse de vermez yani sadece eşimin arkadaşı Yürüteç verdi onu kullanıyoruz. Bide uzaktan bir arkadaşm kıyafet falan yollamıştı ama hiç biri kullanılacak durumda değildi kullanmadım. Çok şanslısınız o konuda ![]()
Yok ya o kadar da degil . Copten fln oyuncak alacak kadar degil. Bende erkek elbisesi giydirmedim.ama erkek oyuncaklarina hayir demiyoruz
Mesla bu akulu araba bir yeri bozukmus yaptircagiz ama adamlar arabayi disari bile cikarmamislar . O kadar tze duruyor..
Yanindaki temiz ..erkek kiz farketmez ya oyuncakta
Valla esimin cevresi sağ olsun.
Bize birsey aldirmadan cogu seyi veriyolar .
Biz istemeden kendileri veriyor ..
Elbise konusunda da ben cok kulanisiz ise bebegime kulanmiyorum. Bir yere giderken. Bir kac kiyafet aldim gerisi bebek gorme ve sagdan soldan gelenler .Giysin ya buyuyunce zaten babasina kok soktureccek ..
mağazayı alt ust edecek simdi akli ermiyorken.giysin![]()
Bende kullanırdım bebek eşyası ne kadar kötü olabilir ki yioranamdigi sürece ok ama benimde etrafımda yok oyle bı kaç bişe kullandım daha kesildi derenin bolluğu ![]()
Aman bi arakdasim bazi kiyafetleri bana da oyle gtirmus . Hatta kiyafet getirirken .bebginin az kulandigi seyi bebek gormesi olarak hediye yaptirmis ..Cok sinirlendim. Beni mal.yerine koymasina . Koklayinca diger getirdigi kiyafetlerle ayni kokuyordu ..bir de ben yeni kiyafet kokusuna ayakkabi kokusuna bayiliyorum. Yani bana 100 tl verseydi bu kadar sinirlenmezdim.
Hahaahah
O dere bizede ugramaz artik![]()
Aldım canım senin gibi bende yürüteç mama sandalyesi bebek arabası kıyafet falan görümce lerin çocuklarının yabancı değil görüp bildiğim kişiler zaten çok yıpratmışları attım dediğin gibi bu zamanda bu kadar hersey pahalıyken herşeyi de almak zorlayıcı oluyor mama bez ek Gıda derken ay sonunu görür olduk valla aman bızde öyle büyüdük onun bunun verdikleri ile
Herkesten giydirmem bildigim temiz kisilerse kabul ederim arkadasim mama sandalyesi werdi kullaniyorum almadim genelde kendim aliyorm kiyafetini istanbulda pazarda 50 lora tisortler altlar pijima tkimlari oyle markadan olsun illa demem alir giydirirm
Masllah kız herşeyi almışsın valla veren olsa ben de Alaçam da kimse vermedi hiç
ben de dolaptan alıyorum oyuncak falan
Bizede kimse vermedi çocuk görmeye gelenler de kıyafet vs getirmedi para taktılar. Valla verseler asla hani kullanışmış vs düşünmem kullanırım ha büyüklerimiz her ne dediysek aldılar neneler dedeler her ay alışveriş için para verir ama biri de demediki bizden geçti siz kullanın diye. Ben de poşet poşet ayırdım valla kızım çok çabuk kilo aldı bazı kıyafetlerini bir kere giyindi. Lazım olur diye sakladıklarım var bazılarını da ayırdım olurda birinin çocuğu olur veririm diye. Oyuncakları vs hep biz alıyoruz. İlk başlarda çok fazla fuzuli şeylere para harcadığım için artık daha az öz şeyler almaya çalışıyorum
kız anası olunca gözün gördüğü herşeyi alasım geliyor ![]()
![]()
Doğumdan hemen sonra eşim utana sıkıla arkadasim var kızı 1,5 yaşında artık kullanmadığı kıyafet vs varmis vereyim diyor ne diyosun dedi ben de delimisin tabiki al gel dedim sallanır beşik ki annemdeydi aynısı ordakini orda bıraktım geleni kullandım, bebek küveti kovası maşrapasi, bebek puseti, bir çuvala yakın 0-6 ay bebek kıyafetleri çoğu ya 1 kere giyilmiş ya hiç giyilmemiş , hediye gelmiş tarak seti, bebek süngerleri ve daha sayamadığım bir sürü şey sagolsunlar valla,
Bide benim ikinci evliliğim eşimin 2 tane oğlu var onların bebeklik yorganiydi battaniyeydi ana kucagiydi oyuncakti hepsini kullanıyorum kullanacağım ![]()
çok ozeniyoruz gercekten ama harbiden bebeğin yediği helal giydigi haram sözü çok doğru ya 1 kere giyiyorlar ya 2 hemen büyüyorlar
Ayy herkesde var dimi o valla mağazaların bebek reyonuna beni sokmayın diye yalvarıyorum rengarenk cıvıl cıvıl insan almadan duramiyor
Buyuk sehirde gecinemk cok zor ya . Istanbul da ayri zor bir kiraya 25 bin diyolar .adam asgari ucret aldigini düşün aç kalir. .Bizim bur da bile 10/18 bin arasi gidiyor. Küçük yer bir de
Valla Allah razi olsun diyorum.
Hıc degil kizimin icinde kalmaz ..
Dolap uygulamasi bir kac defa baktim da cesaret edemedim..letgo indirdim (korbell)cop tenekesi alayim diye yine cesaret edemedim![]()
Hahahahha ben oynuycagi seyler aliyorum . Giyecegi seyler aliyorum . Bizde cok karsik ya bebek gormede 20 takim elbise vardi . Hala onlari giydiriyom .Evin icinde de olunca eskileri giydiriyom cok da kasmiyorym. Bende ceyiz sandigima ayirdim valla tek bebekle kalmayiz rabbim veririse ilerdeki cocugum giysin diye ayriyirum .
Benim esim de ilk bana sormustu bende esime sormustum . Alayim mi diye .Ben esime al diyirum . Uzun vadeli kulanacak seyleri ben almak isterim .kisa omurlu seyleri 2 el olsada olur. Meslaa bize park besik vereckti bir tanidigimiz 1000 tl satacakti ben istemedim .gitim 4 bine aldim .cunku onu uzun vadede kulanacak ![]()
Cok sukur ew kendimizin yoksa zor
Saysam kıyafet olarak aldığım 5-6 bebek takımı dışında 0-6 aya kadar hiç almadım ablalarım sağolsun. 6.aydan sonra verdikleri gelmemeye başladı yoksa daha giyecekleri vardı
Kız çocukları olan ablam da verdi battaniyesine kadar kullandık büyüdü gitti kaldırdım bile. Eltimden de geldi yeni kıyafet alıp gelmiş üstüne mini bir bebek hurcu getirmiş. Giydiremedim bile o güzel takimlari hemen büyüdü bebişim. Maddi olarak durumumuz şükür iyi hepsini kendi paramızla da alırdık ama ne gerek var? Gidip kendime bir şeyler aldım o paralara
Gelen paralara da çoğunlukla yeni oyuncaklar kitaplar aldım. Oyuncak da verdi ablam hepsi sağlam üstelik ben 2.elden de aldım büyük aktivite masasını, oyuncaklı yürüme arkadasini vs. Kıyafeti güvendiğim arkadasim verse de alır kullanmak istersem de kullanirdim.
