Kızlar özel bi soru kusura bakmayın ama fikrinize ihtiyacım var. Ben hep büyük göğüslü bi kadındım doğum vs hala aynı
sormak istediğim şey şu ben hep kendimi bildim bileli toparlayıcı sütyen takıyodum hatta belki bilenleriniz vardır suwenin sihirli sütyeni var baya sıkıyor ve toparlıyor. Fakat doğum yaptığımdan beri hep yarım atlet yada emzirme sütyeni taktım ama dışarı öıkarken biri gelirken ve genel olarak göğüslerim in o kadar özgür olmasını sevmiyorum. İlk doğum yaptığım zaman sağlık ocağındaki hemşire sıkı sütyen takma sütün akışı durur dedi. Bebeğim bi hafta sonra 4 aylık olucak yani emiş gücü artık yüksek yani ben artık normal sütyen takabilir miyim. Benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa bana yardımcı olur musunuz
Merhaba yine de sıkı sütyen takmayın bence bir süre emmedikten sonra süt birikip göğüsümüz şişiyor ya normal zamanda bile rahatsız ediyor, sizi rahatsız edebilir bir de mastit falan olmayın ![]()
Benim göğüslerimde şişme olmuyor süt biriktiğinde hala aynı
ama teşekkür ederim cevabınız için