Arkadaşlar özel hastanelerde rutin bebeklik aşılarını yaptırmak ücretli mi bilgisi olan var mı
Hastaneyi arayip ogrenebilirsin bilgi weriyolar
Benim gittiğim hastanede devlet aşılarını ücretsiz yapıyorlar.
Hayır devlet aşıları her yerde ücretsiz yapılıyor özel hastanelerde de ücretsiz yapılıyor