Özel konuu

Hanımlar merhaba k.bakmayın böyle özel bişey sormak istemezdim ama sinirim bozuluyor artık. Doğumdan sonra genital bölgem aşırı karardı ve böyle büyük büyük sivilce gibi değil ama sanki ona benzer şeyler çıkıyor sonra kendi kendine siniyor fakat benek benek simsiyah oluyor o yerler. Bunun için ne yapabilirim doktoramı gitsem hangi bölüme gidicem onuda bilmiyorum fikri olan bana yardımcı olabilir mi aşırı sinirimi bozuyor moralim çok düşük kafama takıyorum bu konuyu ne yapacağımı da bilmiyorum size bi danışmak istedim tekrar k.bakmayın böyle bişey sorduğum için

Gebelikte ozel bolgeme cok yakın bir alanda kırmızı daire seklinde bir seyler çıkmıştı doktor sadece anlatimimla travazol diye bir krem vermisti gecirmisti de ama doğum sonrasi tekrar çıktı yine kullanınca gecti tam etkili olmuyor öneri kremler. Müsait olduğum ilk an cildiyeye gittim megerse alerjik bir durummus önlemini aldık Bir sürü sebepten olabilir mantar enfeksiyon bulaşıcı hastalik alerji yanlış iç çamaşırı vs. O yüzden cildiyeye gidip erken önlem almanı tavsiye ederim. Ciddi bir şeyse kalcana kadar yayılmasını onleyebilirsin

Nereye gideceğimese karar veremedim açıksası hadi kararma neyse de böyle sivilce gibi şeyler çıkıp leke gibi kalıyorlar komple iç bacağım dolu şekilde en yakın zamanda cildiyeye randevu alayım ozaman

Bence hormonlardandir degisikligi

7 ay oldu doğum yapalı vajina bölgemde aşırı kararma da oluyor hormamlardan olsa geçmesi lazım değil mi

Seneyi bulur dogumda vagene cok baski uygulandigi icin boyle hormonal degisiklikler oluyo.
Ebemde demisti endiselenecek bisey yok cunki
Cunki malesef bi semsiye acilma misali
Geri herseyin duzelmesi zamana bakar.


Tercume yapabilirsin yada ben yapiyim