Kızlar selam bende son zamanlarda arada bir çarpıntı oluyor mesela dün 2 defa böyle kalbim hopladı sanki yerinden öyle bir his oldu ve nefesim daralıyor sanki 2 gündür ayrıca sanki bana birsey olacakmış gibi kötü şeyler geliyor aklıma
önceden yoktu doğumdan sonra oluştu bende ayda bir bazen 2 ayda bir oluyor. Kardiyoloji ye gidicem ama randevu bulamıyorum malesef. Acaba bu durumları yaşayan varmi benim gibi
Ben yaşıyorum ve doğumdan sonra oldu. Çok sık yaşıyorum, bazen oturduğum dinlendiğim anda başlıyor. Bazen gece uyumak için uzandığımda. Kardiyolojiye gittim EKG çekildi, usg görüntüleme yapıldı, 24 saatliğine holter takıldı. Doktor endişe edecek birşey olmadığını, bebekli tempomun bunu yapmış olabileceğini söyledi. Çay kahve azalt dedi. Eğer çarpıntı dakikalar geçmesine rağmen bir türlü geçmiyorsa acile başvur dedi. Çarpıntı strese sokarsa tansiyon yükselir doğal olarak ama endişe verici olan bu çarpıntının uzun uzun sürmesidir dedi.
Ha bir de dideral diye bir ilaç yazdı. Çarpıntı olunca yarım al dedi. Sakinleştiriciymiş.
Geçmiş olsun. Muhtemelen banada aynısı söyleyecektir ama benim dediğim gibi çok sık yaşamıyorum ve birsey olacak korkusu da tamamen tetikleyip bu defa nefes darlığı yaşıyorum. Bu arada dideral yıllar önce bende kullandim migren ağrılarım için verilmisti baya sakinlestiriyordu.
Tamamen psikolojik bi duruma benziyo canim eger kalpsel bisey olsa surekli olurdu. Boyle oldugu zaman korkunca daha fazla olur kriz bile gecirecekmis gibi hissedebilirsin. Boyun fitigi ve duzlesmeside kalp carpintisi yapiyo ama ayda yilda degil surekli oluyo. Bende gunde 4.5 kere olur sol tarafima hic yatamam kendimi o an korkutursam daha cok oluyo
Ciddi bir problem olmasında valla korktum son zamanlarda hayır kendimdende değilim birsey olsa bebeğime kim bakar korkusu beni yıpratıyor. Sanırım benimde psikolojik ve evet 3 tane fıtık var boynumda
Hmm fitik varsa oda yapiyo cunki ben kac kere acillil oldum kriz geciriyorum sandim doktor fitikda yapar carpinti diye emara girdim evet fitik varmis. Ama sen yinede randevu bulunca git sakin ihmal etme zaten bu aşilar yuzunden kalp krizleride cogaldi canim
Bendede vardı nasıl oldu bilmiyorum kendi kendine geçti yıllardır olmuyor. Nişanlıyken başladı kalbim hızlı hızlı çarpardı kalp atış sesimi duyardım yere çöküp kalırdım akciğerim nefesime yetmezdi sanki kalp krizi geçirdiğimi zannederdim. Doktora gittiğimde normal çıkıyordu çünkü anlık olan birşey doktora gidene kadar çarpıntı kalmıyordu. Bikere hastanede oldu hemen makineye bağlayıp baktılar kalbim normal çıktı nabzım çok hızlı çıktı. Psikolojik olduğunu psikiyatriye gitmemi söylediler. Sonra sıkıntılı durumlarda ara ara yokladı beni. Sıkıntılı dönemler bitince panik atakta bitti galiba.
Geçtiğine sevindim benimde inşallah öyle birseydir ve geçer kendiliğinden.
Benim de oluyor korku endişe stres varsa çarpıntı da oluyor geçmiş olsun
Geçmiş olsun canım hepimize. Valla şu bebişler bence biraz büyüse de rahatlasak mi dicemde büyüyünce dertleride büyüyor
Panik atak çok daha kötü ve zor Allah kimseye vermesin. Benim arkadaşımin eşi panik atak hastası. O bir kriz geldi mi çok kötü ölecek gibi can havline düşüyor kendini dışarıya kapatıyor nöbet geçiriyor gibi sakinleştirmek mümkün değil. Umarım sizin ki sadece carpintidir. Geçmiş olsun. Demir eksikliği falan olunca da çarpıntı yapiyor