Parfüm kullanmayı çok seviyorum bebeğe zararı olur mu olmaz mı bilemedim internetten araştırdım net cevap alamadım siz kullanıyor musunuz
O kadar hassaslar ki hemşireler bile uyarmıştı parfüm bir süre kullanma diye ben kullanmıyorum kimyasal sonuçta bide bebek bu heryeri yemek yalamak istiyor
Kullanmazsanız daha iyi olur kokuya maruz kalmak astım akciğer hastalıklarına sebep oluyor
Ben cok severim ve cok agor parfumleri ozel gunlerde hafif parfumleri de evde kullanirim . Ben hastanede dogum animda bile parfum kulandim
ter kokusunu sevmiyom kendimi kotu hisediyor . Her gun de dus alamiyom. Ben ilk sıktığım da bebegi kucagima almiyom biraz dagliyir sonra aliyom suanlik bir sorun yasamadim .
Aynen bende öyleyim ya her kokuyu denemek istiyorum bayılıyorum parfümlere
bende başka odada sıkıyorum sonra yanına giriyorum
Sağolun kızlar cevaplar için dikkat edeceğim
Bargello aldim kokulari agir geldi ama guzel kokulari .ben genelde edt aliyom onlar hafif kalici degil o kadar.
Bizim evde yasak mesela parfüm oda kokusu ben astım hastasıyım tetiklediği için kullanmıyırum kullandırmıyprum ki bebeğimde astım olmasın dıye
Bende aldım sonra mad parfüm aldım ikisinide beğendimm vanilyalı pudramsı kokularıı seviyorum
Geçmiş olsunn evet zor olur
Hamilelikte aşırı tiksinti geldi hâlâ kullanamıyorum. Bir de zararlı zaten bebeğim için. Eşime de engel oluyorum hamileymişim gibi midem bulanıyor. ![]()
Hamilelikte neye için bulanırsa o devam edermiş bende acı sos bulanmıştı hâla bulanır ![]()