Park Yatak Kullanan Var Mı

Ben bu yatağı 5 yaşına kadar kullanır diye kanarak aldım ama yok kızım içine sığmıyor resmen. 13 aylık sağa sola çok dönüyor rahatsız oluyor. Bizim odamızda yatıyor odamızda küçük park beşiği de odadan bir şeyleri kaldırıp yerleştirdim. Montessori yataklar çok güzel ama bizim odamıza sığmaz yaşayıp da çözümü bulan var mıdır​:pleading_face:

Bende yer yatağı düşündüm ama evimiz küçük yatağım bazalı eşylarımı koyacak yer yok​:pleading_face:

Ben kullanıyorum ama dediğiniz gibi kızım 15 aylık sürekli dönüyor rahatsız olup uyanıyor. Bende çok seviyorum montessori yatakları ama benim odaya da sığmaz bende bekliyim burda

Ne yapacağız ya bi çözüm olmalı:smiling_face_with_tear:

Yatağınızın yanına direk yer yatağı serin siz yine yerinizde yatın öyle olmaz mı

Valla bilmiyorum şuanlık idare ediyorum ben ama olmadığı zaman yer yatağı yapıcam. Ordan da gece kalkıp gitmez inşallah :sweat_smile:

Şifonyeri falan kaldırdım küçük maalesef

Ben de park yatak kullandım kızım 13 aylık olana kadar. Ama kızım hep çok sık uyanıyordu doğumdan beri, hele ilk zamanlar hiç yatmadı zaten beşikte. Yanımda yattı çoğu zaman. Ben de çözümü yer yatağı yapmakta buldum benim de yerim yok ama beşiği kaldırdım, yere oyun halısını serdim üstüne beşiğin süngerini ve bir kat da yorgan koydum çarşaf örttüm. Kendim de oyun halısında yatarak test ettim hiç üşümüyor :rofl: daha rahat oldu ama yine de sık uyanıyor çoğunlukla.

Bizde bir tane de baza var tek kişilik, ben ona düşmemesi için korumalık aldım ilerleyen zamanlarda ona alıştırırım odasını ayırırım diye. Ama ona ne zaman yatırsam bilmiyorum hala ordan düşer kendisi inemez yatak baya yğksek kalıyor. O korumalığı kullanan var mı ben de onu merak ediyorum açıkçası.

Evet onu da düşündüm aslında belki olabilir zorda kalırsam öyle yapacağım teşekkür ederim

Benim kızım yer yatağından gece kalkıp gitmiyor ama gündüz uyuttuğumda birden kalkıp geliyor kendisi :rofl::rofl: ilk zamanlar kalkıp gelmiyordu ağlıyordu ben yanına gidiyordum sonra alıştı geliyor kendisi.

Odayı ayırırsam yeni yatak alırım bende ama daha küçük ve çok sık kalkıyor. Baza biraz tehlikeli gibi korumaları hiç denemedim bilmiyorum bende

İnşallah ama bir ihtimal :smiling_face_with_tear::rofl:

Yani en mantıklısı o bende öyle yapacağım. Oda falan da ayıramam zaten hem içim rahat etmez hemde yerim yok odalar hep dolu yani. Kendi evimize geçene kadar bizle yatacak.

:sweat_smile:gündüz gelir tabi. Gece karanlık ya belki önünü göremez gidemez :rofl:

Kizim 13 aylik dk bası kalkiyor yatakta mi yatmak istemiyor yoksa dis mi çözemedim uykusu olunca da güzel uyur . Yer yatağı yapamam ben .kizim karanlık fln dinlemiyor kalkıp gider valla :rofl:

Emmek için de kalkıyorlar :pleading_face:

Benim kızım emmeyi bıraktı valla uyanmıyor maşallah :nazar_amulet:

Kendisi mi bıraktı siz mi bıraktırdınız

Kendisi bıraktı :face_holding_back_tears:

Benim kizda 12 aylik Bende aynı sorunu yaşıyorum ya bu park besikler niye oyle benim kızda ayakta duruyor sallayıp duruyor beşiği hayir bisey degil devrilecek diye korkuyorum Allah korusun :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: cok fazla dönüyor benim de öyle bi tane tek kisilik yatak bazamiz var almıştık korkuluk nedir etrafına aldığınız onu merak ettim nerden almışsınız varsa atabilir misiniz internetten aldiysaniz