Kızlar iyi günler size bir sorum olacaktı, bebegim 13 aylık emzik kullanmıyor. Son 3 4 gundur uykuya geçerken parmağını emiyor çok nadir de oyun oynarken aliyor geri dalınca unutuyor ama uyurken üstünü örtmeye gidince goruyorum parmağı ağzında. Yasayan varmi boyle sonradan ? Müdahale edince inatla daha çok yapmak istiyo
Ek diş fln mı geliyor acaba?
2 ust dişi cikti henüz gözükürse bisey de yok daha anlamadım nedenini![]()
Bnm dayımın küçük kızı 22 aylık hâlâ parmağını emmeden uyumuyo dişleri de var öyle bir kanatıyo emmekten daha çok alışmadan bıraktrablsenz çok iyi olur
Bebekken şimdi alışma,kendini rahatlam diye Cok birşey yapmıyordum müdahale etmiyordum ama şimdi parmakları emzik niyetine kullanıyor. O dikkatimi çekti. Daha yine bebek ama bu alışkanlık haline gelmeden bıraktırmam gerekiyor ilerde parmak yapısını bozmaması içi.
Sizde de ya diş yada bir bebek fln gördü mü parmağını emen. Benim yeğenim şimdi bizimkini kıskanıp parmak emmeye başladı da o yüzden sordum.