Merhaba geçmiş olsun. Kötü bir şey değil enfeksiyon çıkmış. İlaç verir doktorunuz muhtemelen sonra tekrar bakılsın demiş. Epitelyal değişiklik , dokuda olan değişiklik demek tahriş de olabilir enfeksiyon kaynaklı doku bozulmasi da.