Kızlar bebeğimin boynunun altı pişik oldu gıdığı da kapatıyor ben havalandırmaya çalışıyorum ama yinede olmuyor gittikçe kötüleşti hametan kullanıyordum poposundaki pişik için ama bi işe yaramadı ne kullanabilirim siz böyle bi durum yaşadınız mı
Bepantol kullanın geçmiş olsun
Benim bebeğimin de koltuk altı ile boynu çok pişik oluyo ben sudocrem kullanıyorum anında geçiriyor
Bepanthol ve mustela önerebilirim ikisi de çok iyi
Teşekkür ederim bepanthol kullandım biraz söndü gibi ama bakalım