Selam kızlar bebeğim 27 günlük poposunda pişik oldu kan gibi sivilce şeklinde hangi kremi kullanmalıyım bepantol iyi gelir mi
Ben doğumdan beri incia nın pişik önleyici kremini kullanıyorum. Kızım 10 aylık olacak henüz hiç fazla pişik olmadı. Kızarıklık görünce sürüyorum hemen hafifletiyor bir iki defa sürünce geçiriyor hemen. Çok pişi olup yara olduktan sonrasına faydası olur mu onu bilmiyorum ama.
Teşekkür ederim canım devamlı altını değiştiriyorum neredeyse hiç ıslak bırakmıyorum ilk çocuğumda hiç kullanmadım pişik kremi şaşkınım. Dediğin kremi hemen araştırıyorum Allah razı olsun
Bepanthol kullanıyorum bende yaz sıcağında yoğunluk olursa zeytinyağı sürüyorum o da iyi geliyor, alt değişiminde de biraz açık bekletiyorum hava alması için
Benimde yeni doğan bebişimde oldu pişik pebantol aldım hemen sabahına geçirdi her alt değişmede az bişey sürüyorum hiç pişik olmuyor
Bende zeytinyağı kullanıyorum ama fayda etmedi nedense. Bepantol alırken bebek için diye söylemem lazım mı yada yenidoğan mı demem lazım
Bizimdi öyle ağır bir pişiğimiz oldu naptim geçmedi en son doktor foto ve travazolu karıştırıp sürmemi söyledi iki günde tamamen iyileşti şükür şuan pek pişik olmuyor
Foto dediğin hangi krem oluyor ki
Yok demene gerek yok. Pişik kremi diye belirtmen yeterli sadece. Pembe yazılı bir krem
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun ![]()
Bepanthol krem benim bebeğimde alerji yaptı önce küçük bir bölgede deneyin mutlaka öyle tamamına sürün daha sağlıklı olacaktır.
mustela bepanthol gibi kremler pişik önleyici ama pişik olduktan sonra faydası olmuyormuş doktorun yazacagi pişik iyileştirici kremler kullanmanız gerekiyor doktor muayenesinde doktor yazacaktir zaten . benimki de aynı durumdaydi pamuk kullandığım halde oldu ishal sürecinde. bir haftadir kullanıyorum
Pardon klavye yanlış yazmış fito
1 yıl olacak sadece 1 kez aşırı kızarık bir pişik yaşadık. Görür görmez Hametan krem kullandım çabuk geçirmişti. Pişik önleyici olarak da Sebamed kullandık bu zamana kadar. Hâlâ kullanıyorum çok memnunum.
Yenidoğanda kullanılır mı
Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun tavsiyeleriniz için önerilerinizle deneme yanılma yöntemiyle iyi geleni bulacağım inşaAllah işiniz rast gelsin ![]()
![]()