Pişmanlık duydugunuz konular var mı?

Baslık tam olmadı gıbı:sweat_smile::joy:
Hanımlar pişmanlık duyup ılerde cocugum olsun cocuguma bunu yapmıycam dedıgınız konular oldu mu ?ornk ben annee olursam cocugm ilgisiz kalmayacak fln filan buna bnzer seyler. …

Milletin bebeğine veya çocuğuna sanki prens, prenses doğurmuş gibi davranmasından yıllarca mide bulantıları geçirdiğim için bebeğime asla öyle davranışlar , sözler söylemeyeceğim diye kendime söz verdim. O da Allah’ın bize bir emaneti. Bağlılık başka bir şey bağımlılık başka. Öyle anne babaları gördükçe kusasım geliyor çünkü. Allah korusun bizi de inşallah.
Başlık başka soru başka olmuş ama annelikte pişmanlık duyduğum bir şey yok şu an çok şükür. Aklıma gelen bu oldu şimdi.

2 yaşına kadar tv izletmeyecegim dedim ama bazen mecburiyetten izletiyorum :grimacing:

Aynıyım bende :pensive: geçen ay annem izletirdi kızıyodum ona ama gurbetteyim bazen bende açmaya başladım ve çok vicdan yapıyorum

Bende kızıma tv izletmem diyordum ama her gün mecbur işimi yapablmek için açıyorum ama pişman değilim işe yarıyor bazen
Pişamnlık duyduğum konu ise çocuğuma doğru baba seçememek bunu Allah bilir ilerde nasıl olur bilmiyorum ama durum pek iç açıcı görünmüyor

Buna benzer şekilde ben de çocuğun kölesi olan kadınlara sinir olurdum​:joy:(hâlâ da öyle.) Tamam evlat sevilir, canını bile verirsin ama kim ana kim çocuk belli olmayan ailelere sinir oluyorum. Çocuk parmağında oynatıyor ana babayı. Resmen yetişkin istismarı bu. İnşallah ben öyle olmayacağim diye ümit ediyorum. Çünkü en başta o çocuğa zararlı öyle büyümek.
Diğer bir konu da telefonu çocuğunun oyuncağı haline gelmiş gacılara da sinir oluyorum. Bitti :rofl::joy:

Sanırım gurbette tek başına bebek büyütenlerin çoğu öyle :neutral_face: Bende vicdan azabı duyuyorum ama gelişimine bakinca da normal şekilde ilerliyor gün boyu bakmadığı için bir zararı olmaz inşallah.

Baba durumu bence kız çocukları için daha önemli. Maalesef başa gelmeyince iyi bir eş mi iyi bir baba mı anlaşılmıyor. Kızınızla ilgilenmiyor mu peki neden bu sekilde düşüyorsun

Haha dedım ya başlık tam olmadı diye​:sweat_smile::joy:

Şu tv herkesın başına bela olmuş:joy: Benım kız bayılıyor tv ızlemeye . Dk başı baktırmasam da ızlıyor yınede biz telefon vermek ıstemıyoruz . Tv çok yasak yapmadık . Kucukkn demişimdır kesın bnm bebegımle cok ılgılencem dıye arada ılgılenmıyorum bırazcık bundan pısmanım . Ve hamıle ıken bır suru foto cekınırık diy dusunurken adam aklı fotomuz olmadıgı ıcın buyuk pısmanlık duyuyom keske ılk dogdugunda daha cok fotosu olsaymıs bnmle nerdeyse hıc foto yok babasıylada yok. Bırde cocugumu bor baskasının yanında kotulememek. Ve kıyaslamamak ınsAllh bunları yapmamda en buyuk pısmanlıgım olmaz bunlarda .

Sabah işe gitmeden beş dk kadar biraz sever o kadar bütün gün işte o gelene kadar akşam vakti kızımı uyutmuş oluyorum uyanıksa yine beş dk sever anca hafta sonu çalışmıyo misal ben kahvaltı hazırlayana kadar biraz bakarmısın diyyorum tamm diyor kızımın sesine geliyorum bakıyorum kızı bırakmış oraya telefon da oyun oynuyor ne güzel bakıyorsun diyorum bi hafta sonun var onu da kzınla geçirsene diyorum beş dk oynadım sevdim yeter diyor sonra da çıkıp gider dışarda gezer hafta sonunu da dışarda geçirir genelde bebeğim ek gıdaya geçti burda doğal köy ürünleri bulmak çok zor internet üzerinden pekmez yulaf unu irmik vs vs alacam diyorum aman ne gerek var sen ne yiyorsan ondan ver diyor süt alıp peynir yapacam diyorum bzm yedğmzden ver diyor bzm ki tuzlu diyorum bebek nasıl yesin diyorum sen ver yer yer diyor tınlamıyor beni de kızımı da seviyor bence ama bunu asla göstermiyo gösterilmemiş bi sevgide ne işe yarar bilmiyorum zamanla düzelir mi bilmiyorum bebeğim büyüdkçe ama ümidim de pek yok da neyse

Çok pişmanım… kızım 7 yaşında keşke bebeklik dönemlerine geri dönebilsem her anını doya doya yaşardım. O kadar hızlı büyüdu ki zaman o kadar hızlı geçiyor ki…

Ah ah bnde bu hallerını uzın uzun yasamk ıstıyom kızmla dısarda gezmk ıstıyom ama hava baya spguk dısarı cıkınca hasta oluyoruz ılk once bn hasta oluyom. Keske kızım buyumedwn hava ısınsada dısarı cıksak

Bende onu çok istiyorum evden çıkamıyoruz biran önce bahar gelsin yaz gelsin istiyorum doya doya vakit geçirelim cocuklarimizla

Biz daha 5 aylığız şuan böyle dusuncelerim yok ama anladığım kadarıyla ekran büyük sorun . Gelişim olarak öyle pimpirikli değilim sanırım ya uykusu varsa uyur açsa yer ben rutinlere uyuyorum gerisini kendi bilir :rofl: ama gözü hep Tv’de :rofl:

Uykuymus açlıkmis rutinlerini kendi belirliyolar​:smiling_face: ama ekran izletmiyorum ters bir şekilde koyuyorum TV yi görmüyor dinliyor sadece. İzlese çok seviyor ama izin vermiyorum göz kasları daha gelişmediği için sakıncalı biraz

Ayy aynen zorla kafasını çevirmeye çalışıyor mu sizinki de :rofl: Hops yasak yasak deyip kapatıyorum direkt

Aynen sesin yönüne doğru kafayı geri atıyor hep bakmak için ama oyuncak falan veriyorum dikkati dağılıyor unutuyor​:smiling_face:

Keske 4 gozle beklıyom yazı

Yediklerine dikkat etmesi gerekiyor yer yer demesi çok yanlış. Aslında haftasonu sizi alıp dışarı çıkarsa birlikte vakit geçirseniz bebek de hava almış olur sana da değişiklik olur. İnşallah zamanla düzelir