Poğaça için

Arkadaşlar 200 gr tereyağ kaç kaşık ediyor? Poğaça yapcm da ? Mutfakla aram pek iyi değil​:smiling_face_with_tear:

Kuzum paketin ustunde sayi yaziyo ordan atarliyorsun

Ben 1 yemek kaşığı tereyağı 15gr. olarak hesaplıyorum tariflerde.

Çok tepeli değil, normal şekilde olacak.

Bir tepsi poğaça için baya tereyağı atılacak o zaman ya. 13 yemek kaşığı kadar​:weary: çok değil mi?

Ben sana tarif vereyim onu yap bacım ne kaşığı

:grinning::grinning::grinning::grinning:olur

Valla bence çok. Ben poğaçaya tereyağı koymam o yüzden :smile: bir de annem tereyağı üreticisi, ona rağmen kıyamıyorum her hamurişine tereyağı koymaya​:joy:

:smiley::smiley::smiley::smiley: Allahım :grinning:

Ben de başka tarif buldum sıvı yağ olandan​:grinning:

Yaptın mı

Başka bşr tarif buldum yaptım :smiling_face_with_three_hearts:

Her trifte mutlaka verilen yağ oranlarını düşürürüm. Annem dahil etrafımdaki herkez tüm yemeklerini fıçı fıçı yağ ile yapıyor resmen. Ama ben en aza indiririm vede çok güzel olur içim rahat yerim. Tatlılardada şeker ölçüsünü düşürğrüm hiçbi tarifi tam yapmıyorum illa bişe kısıyorum. Doğal olan şeyleri bol koyuyorum