Power pumping yapan var mı?

Hayırlı gecelerrr canlar. Birkaç güne anesteziyle bir operasyon geçireceğim öncelikle dua beklerim :heart:
Power pumping yapan var mı? İşe yarıyor mu? Sütümü artırıp depolamam lazım 2 günde olur mu sizce artar mı? Bebeğim çok sık emiyor sağacak kalmıyor hiç. Elimde manuel pompa bir ümit sagiyorum ama çok az napcam? :confused_face:

Geçmiş olsun canım. Ben de bebeğim dört aylıkken safra kesesi ameliyatı oldum. Anestezi aldım. Ama doktorum ameliyattan 8 saat sonra emzirebilecegimi söyledi. O yüzden öyle depo yapmadım. Siz kaç gün emzirmeyeceksiniz doktorunuz bişey dedi mi. Sağma işi de zor ya elektrikli pompalar iyi sagiyor elel zor

Sağolun valla elektrikli pompam yok bu zamana kadar hiç depolamadim hep emdi gerek de olmadı zaten. Hem endoskopi hem kolonoskopi yapılacak aynı anda :sad_but_relieved_face: 1 gün boyu emzirme dediler ama bilmiyorum yine soracağım inşallah daha kısa süredir. Biraz sağım yaptım ama yeterli değil . Kendimden çok bebeğimi düşünüyorum napim hayırlısı endişeliyim baya :sad_but_relieved_face:

Sana tavsiyem medikalden pompa kirala el pompası ile bu iş zor

Sağolun ama maalesef çok geç artık. Yarın sabah gidiyorum hastaneye.

Kafana takma sütler yetmezse mama versinler :white_heart: şifalar dilerim

Ah keşke kabul etse…Evde denedim bugün hiç kabul etmedi. Biberonu da mamayı da unutmuş.