Rahim kasilmasi?

Doğum yPali 27 gün oldu 1 haftadır rahim kasilmam daha çok arttı kasıklarım ağrıyor aynı adet ağrısı gibi arada da vajinam çıkacak gibi ağrıyor 1 olucak nerdeyse böyle olması normal mi acaba ? Adet olmuşum gibi ağrım var :pensive_face:

Rahim kendini topladığı ve eski haline dönmeye çalıştığı için normal