Ramazanı Kerim

Herkese selamlar 11 ay boyunca beklediğimiz en bereketli en hayırlı ay geldi :revolving_hearts: geldi ama eminim ki benim gibi aynı durumu yaşayan binlerce kadın var 5 yıldır gurbetteyim 5 yıldır ailemden uzak oruç tutuyorum hep bi eksik hep bi boşluk ama buna da şükür :folded_hands:t2: bu sene çok zor geliyor bana kendimi çok yalnız ve boş hissediyorum diğer seneler çalışıyordum bir şekilde oluyordu eşimle beraber hiç iftar açamadık bugüne kadar o sofraya hep yalnız oturdum hep geç saatte çıkıyor işten bende işten gelirdim yemek yapar yerdim bir şekilde dayanıyordum… Ama bu sene çok farklı kocaman bir boşlum var kızımla beraber tek başıma evde o sofraya oturup yemek yiyeceğim ve aklıma hep ailemle birlikte iftar açtığım yıllar geliyor meğer o zamanlar kıymetini bilememişim şimdi her an aklıma geliyor :smiling_face_with_tear: buna da şükür
Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum :crescent_moon:

Hayırlı Ramazanlar olsun hepimiz için çok iyi anlıyorum seni uzakta olmak gerçekten çok zor bende zamanlar yalnız tutarken şimdi kızım büyüdü oda inşallah bu yıl tutmasına izin vereceğim zamanla herşey değişiyor o büyük sofralar bu sefer bizim evimizde kurulacak inşallah :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Hayırlı ramazanlar size de :heart: evet o kalabalık aile ortamı insan yanlız başına düşünce anlıyor aslında bür şeylerin kıymetini ama artık kızınız var yanlız değilsiniz sofrada o da biz annemle böyle böyle yapardık babam çalışırdı ama bana eksikliğini belli etmezdi diyecek seneler belki böyle geçecek ama siz kendiniz ve kızınız için güzel şeyler biriktirin manevi anlamda sohbetler dinleyin iyi gelir eminim

Biz 5 kişilik bir aileydik, ben de şu an anlıyorum o anların kıymetini. Ablam çalışırdı yorulurdu hep uyuyakalır biraz kardeşimle sahura kadar uyumadık her gece sahuru biz hazırladık keyifle. Sonra da hep birlikte sabah namazını kılardık. Gün içinde babam işten gelince hep birlikte kuran okurduk. Ablam evlendiği gün onu orada bırakıp arabaya binince çok ağladık, eve gelip sofraya 5 tane kaşık çatal değil de 4 tane koymaya başlayınca eskisi gibi olmadı artık hiç bir şey. Sonra da ben evlendim en son da kardeşim. Şimdi herkes ayrı yerde..