Kızlar merhaba bursada yaşıyorum bebeğimi reklamda oynatmak istiyorum reklam icin uygun bi bebek en azından form doldurmak istiyorum ama güvenilir bi ajans bulamadım öneriniz var mı ![]()
Sorması ayıp ama neden böyle bişeye gerek duyuyorsunuz
@Fadik aşko sen biliyorsundur uygun bir yer
Anı kalsın istiyorum büyüdügünde görebilecegi bi hatırası olsun
Kolay diyen olmadı zaten cocugumu oyuncu yapmak gibi bi derdimde yok anı kalsın istedik . Enerjik ve güler yüzlü bir bebek sık sık bu öneriyi aldığımız icin bize de eğlenceli geldi denemek istedik .
Bursa’da vardır muhakkak büyük ajanslar, umarım bulursunuz gönlünüze göre bir yer sağlıkla büyütün
Çok teşekkür ederim ![]()