Aranızda relaktaz gaz damlası kullanan var mı
Varsa ne zaman kaç damla kullaniyirsunuz
Ben kullandım emzirmeden hemen önce 5 damla şeklinde günde birkaç kez kullanmıştım
Faydasını gordunuz mu
Bende kullandım emzirmeden önce 5 damla. Biz çok çok faydasını gördük. Çocuğumun gaz sorunu bitti Allah’a şükürler olsun ki öncesinde çeşit çeşit damla kullananlardanım. Maalesef etki etmedi. Özel klinikteki doktorumuz bunu yazdı sorun çözüldü. Emzirmeden sonrada aguline yazdı.
Emzirmeden önce ve sonra olacak şekilde iki damla mi kullandiniz
Ben de faydasını gördüm daha önce bir iki tane farklı denemiştik hiç iyi gelmemişti bebeğim saatlerce durmadan ağlıyordu bunun emzirme öncesi olması sütteki laktozu parçalayarak gazı oluşmasına engel oluyormuş biraz pahalı diğerlerine göre ama kesinlikle bizi ve bebeğimizi kurtaran damla
Bende kullandım faydasını gördüğüm tek damla diyebilirim günde üç kere emzirme öncesi 6 damla kullandım bebeğim ilk günden itibaren rahatladı bence düzenli kullanabilirsin