Resime bakarmisiniz

Bebegim 15 gunlukkem gozunde capak vardı bilmezligime denk geldi islak mendille sildim 43 gunluguz suan o kirmizilik gecmedi ne yapmam lazim

Bence dr a götür bi muayene etsin mikrop kapmış olabilir

Benim bebeğimin de göz kapağında konak/çapaklanma vardı hatta kıpkırmızı ciğer gibiydi. Temizledigimiz halde devam ediyordu ki biz çayla falan da sildik çocuğun gözünü. Göz muayenesi olduğumuzda damar beni olduğunu öğrendim. Doktor çayla silmeye devam et bile demişti . Şuan 7 aylık ve göz kapağındaki konak/çapaklanma hatta kırmızılık yavaşça yok oldu gitti bazen ağlarken kirmizilik çıkıyor sadece. Sizde yinede ihmal etmeyip muayane olun lutfen. Mikrop kapmışta olabilir göz damlasıyla hallolur büyük ihtimalle çok geçmiş olsun.

Yok miktop kapmadi sadece islak mendil goz kapagina degince orasi kizardi oyle kaldi

Canım çay yerine sütünü damlat

Benim kızımdada sık sık oluyor kendiliğinden geçiyor bence bi şey yapmayın

1ay olcak

Aa bayağı olmuş o zaman doktora gösterin ben güm içerisinde oldu sandım