Robot süpürge tavsiyesi

Merhaba güzel Anneler​:bouquet: Robot süpürge kullanip memnun olan model marka tavsiye edebilicek olan varmi biraz arastirdim okadar cok marka varki cok ucuzada var cok pahalida boyle olunca kararda veremedim kullanan varsa tavsiye istiyorum :face_blowing_a_kiss:

Roborock Q8 Max memnunum :ok_hand:

Hemen bakiyorum canim paspas ozelligi varmi

Ben 4 yıl önce almıştım ixaomi vacumm mop pro çok memnunum sürekli kullanıyorum tabii bunun üzerine birçok model ve özellikler çıkmıştır ama ixoami’yi tavsiye edebilirim

O marka ilk cikanlardan zaten sanirim bugun o markanin bi kac modelini arastirdim vacuum s20 si guzel gibi yorumlarida cok iyi bazi yorumlar korkutuyo sadece takili kaliyo yuvasini bulamiyo ayni yerinde donup duruyo vs

Doğru haritalama yaparsanız bir sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum benimki saçaklı bir halım var ona bazen takılıyor ama kurtarıyor kendini zaten girmesini istemediğiniz yerlere sanal duvar koyabiliyorsunuz

Cok tesekkur ederim :slight_smile: bilgilendirme icin

Evet var

Ben de 4 aydır Roborock Q8 Max kullanıyorum sıkıntısı yok şükür

Bakdim yorumlari cok guzel urunun ixaomi ve bu dediginiz marka arasindayim baklim.fiyatlarida ayni hemen hemen