Rota aşısı uyku yapar mı

Merhaba anneler oğlum 3 aylık bugün rotarix aşısı oldu sürekli uyumak istiyor normal mi gündüzleri hiç bu kadar uyumazdı çok korkutuyor bu durum beni

Halsizlik yapmış olabilir o da uykusunu getiriyordur takip edin sürekli