Merhaba anneler oğlum 3 aylık bugün rotarix aşısı oldu sürekli uyumak istiyor normal mi gündüzleri hiç bu kadar uyumazdı çok korkutuyor bu durum beni
Halsizlik yapmış olabilir o da uykusunu getiriyordur takip edin sürekli
Merhaba anneler oğlum 3 aylık bugün rotarix aşısı oldu sürekli uyumak istiyor normal mi gündüzleri hiç bu kadar uyumazdı çok korkutuyor bu durum beni
Halsizlik yapmış olabilir o da uykusunu getiriyordur takip edin sürekli