Bugün rota yaptırdım bebeğime bu aşıyı yaptırıp ne gibi belirtiler yaşadınız??
Ebe ishal kusma olabilir normal demişti biz hiçbir sorun yaşamadık normal günleri gibi geçirdi
Bizde yüksek ateş ve nefes darlığı sorunu oldu.1 gece hastanede kaldik.2. dozu yaptirmamazi önerdiler.
Sadece huzursuzluk oldu 2 dozu da yaptık.
Ne kadar güzel maşallah diyelim ![]()
![]()
![]()
Peki neden olabilirmiş bi sebebi var mı bu durumun![]()
Çok şükür darısı benim bebişe inşallah ![]()
![]()
Herhangi bir yan etkisi olmadı gayet normal seyrinde gitmişti bizimki
Bize direk şu sebepten denmedi, ilk etapta içeriğindeki birşey mi buna sebep oldu diye düşündük, doktorlarda temkinli yaklaştı konu aşı olunca..Sonrasında alerji bölümüne de götürdük, ilkinde böyle bir öykümüz olduğu için 2. Aşıyi yaptırmayın dedi hocalar.Hatta hastanede baya tahlil falan yapıldı doktor geldiğinizde daha iyiydiniz nefes alışverişi gittikçe kötüleşti dedi, sonrasinda hastanede ateşi düzeldi kızım biraz canlandı antibiyotik verdiler ve çıkardılar..Ben o dönem gruba da sormuştum yan etki yaşayan oldu mu diye ama tekiz galiba, tekte kalalım bizim için çok zordu.Genel anlamda yan etkisi olmayan bir aşı diye bahsedilir ama kızımın bünyesi hassas biraz galiba.
Her iki dozdada bir sorun yaşamadık şükür hersey normal devam etti
İstisna olabiliyor demekki şuan iyi ya bebeğiniz önemli olan da o Allah beterinden korusun çok geçmiş olsun sağlıcakla büyütün bebeğinizi inşallah ![]()
![]()
![]()
Çok teşekkür ederim evet çok şükür iyi, sizde sağlıkla büyütün inşallah güzellikler sizi bulsun ![]()
Amin çok teşekkür ederim ![]()
![]()
Hiçbir yan etkisi olmadı elhamdülillah
2 doz oldu şükür iyidi. Sadece gun icinde huzursuzluk oluyor biz eve gelince dorek agri kesici verdik ne olur ne olmaz diye.
Bizde bir sorun olmadı canım hafif huysuzlandı sadece o kadar ateş vs kusma olmadı yan etkisi çok olmayan bir aşı ama tabii ki her bebek farklıdır inşallah kötü bir sorun çıkmaz
şifa olsun inşallah
Rota virüsü aşısı zaten ağızdan yapılan bir aşı korkmayın
Hiç bir olumsuz etkisi olmadı bizde.
Rota ağızdan verilen bir damla siz farklı başka aşıda mı yaptırdınız nereye soğuk uyguladınız onu anlamadım![]()
Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim bizim de rahat geçti şükür ![]()