Kızlar yaptıran varmı?
Yaptırdık rota özelde yapılıyor fiyatı ikibin dört yüz sanırım giyati
Evet rota bitti menenjit 3. Doz olacağız bu ay
Rota ağızdan veriliyor hastanede hemşire yaptı özelde doktorumuz onermisti
İkisini de yaptırdım. Menenjit son dozu da Ekim ayında yaptıracağım
Ya benim oğlum 16 haftalık. Rotarix için geç mi kaldık bir bilgisi olan var mı. Birde özel hastane aşıya ayrı birde kayıt açarkende yine kayıt parası alıyor mu yoksa sadece 2400 lira mı ödüyoruz toplamda
Rota aşısı en geç 3.5 aylıkken yapılıyor. Kayıt içinde ücret isteniyor ama aşıyı eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabiliyorsunuz
Teşekkür ederim , peki 3 buçuk aylığı bi iki gün geçerse etki mi etmiyor neden yapmıyolar
Ben rota aşısı yaptırdım iyikide yaptırmisim. İshal salgını bulaştı oğluma nerde bulaştı bilmiyorum ishal kusma. Ama iki günde hafif bir şekilde atlattık. Yaptirmasaydim bu kadar hafif atlatamazdik
Tüh ya umarım bebeğim hiçbir zaman bu hastalığa yakalanmaz
İnşallah
Sağlıkla büyüsün
Amin hepimizin çocuklarını Allah bağışlasın ![]()
Ozel hastanede yaptırdık ellerinde varmış özel hastanede çocuk doktoru recetesini yazdı hemşire yapti baska bir ücret odemedik içinde mi bilmiyorum 2400 gibi birseydi ucret
