Rota ve menenjit aşısı

Kızlar yaptıran varmı?

Yaptırdık rota özelde yapılıyor fiyatı ikibin dört yüz sanırım giyati

Evet rota bitti menenjit 3. Doz olacağız bu ay

Rota ağızdan veriliyor hastanede hemşire yaptı özelde doktorumuz onermisti

İkisini de yaptırdım. Menenjit son dozu da Ekim ayında yaptıracağım

Ya benim oğlum 16 haftalık. Rotarix için geç mi kaldık bir bilgisi olan var mı. Birde özel hastane aşıya ayrı birde kayıt açarkende yine kayıt parası alıyor mu yoksa sadece 2400 lira mı ödüyoruz toplamda

Rota aşısı en geç 3.5 aylıkken yapılıyor. Kayıt içinde ücret isteniyor ama aşıyı eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırabiliyorsunuz

Teşekkür ederim , peki 3 buçuk aylığı bi iki gün geçerse etki mi etmiyor neden yapmıyolar

Aşı için geç kalmışsın en geç 15 haftalıkken oluyormuş. Ay geçtikten sonra neden yapılmıyor bilmiyorum

Ben rota aşısı yaptırdım iyikide yaptırmisim. İshal salgını bulaştı oğluma nerde bulaştı bilmiyorum ishal kusma. Ama iki günde hafif bir şekilde atlattık. Yaptirmasaydim bu kadar hafif atlatamazdik

Tüh ya umarım bebeğim hiçbir zaman bu hastalığa yakalanmaz

İnşallah :folded_hands: Sağlıkla büyüsün

Amin hepimizin çocuklarını Allah bağışlasın :palms_up_together:

Ozel hastanede yaptırdık ellerinde varmış özel hastanede çocuk doktoru recetesini yazdı hemşire yapti baska bir ücret odemedik içinde mi bilmiyorum 2400 gibi birseydi ucret