Arkadaşlar merhaba, bu özel aşıyı alıp bebeğine yaptıran var mı?
Galiba bu aşıyı yaptıran yok bugün youtuber olan birinin çocuğu bu virüsü kapmış bende araştırayım dedim ama aşısı olduğunuda öğrendim yaptırdınız mı veya yaptıran oldumu ![]()
Biz 3 defa kaptik bu virüsü ama doktor önermedigi için yaptırmadım.Simdi de Rsv konusunda uzman olduk çok dikkat ediyoruz
Ayy nerdn bulaştı ya hastanede falan yattınız mı
İlki eşimden bulaştı, diğerleri nerden geldi bende bilmiyorum…Yok yatmadık şükür 40 ı bile çıkmamıştı hemde o dönem ama çok ağır atlattık…Neredeyse 2 haftaya yakın sürmüştü.
Bir daha bulaşmaz inşalah ya o kadar miniklerki insan dayanamıyor hasta olmalarına ![]()
İnşallah çok teşekkür ederim, ne kadar dikkat etsekte bir şekilde oluyorlar malesef bağışıklıklari çok düşük önemli olan sağlıkla atlatmak ![]()