Sabahın köründe uyanması

Merhaba kızlar ya 13 aylık oglum hergün sabah saat 5 de uyanıyo delırıcem yazın neyse hadi dedık ama kış gelıyo havalar sogudu ve bu böyle uyandıkca hasta olur allahım dıyorum sabır cekıyorum hayır uyudugu saatte aksamları 10 11 anlamıyorm ya sizlerdede boyle bı durum varmı napabılırız ya

Uyandığında sen yataktan çıkma onunda çıkarma oyala onu tekrar yatır ben o şekilde birazda olsa geç uyanmasını sağlamıştım

Ben erken kalkınca yataktan çıkmıyorum ninnisini açıyorum fazla ilgilenmiyorum geri uyuyor

Merhaba, geç uyuması erken kalkmanın başlıca sebebi. Uyku hormonunu salgıladığı vakitlerde uyanık, geç yattığı için gunduz uyku sayısı da fazladır. Yeterli melatonin salgilayamadigi ve gündüz uykulari geceden çaldığı için muhtemelen çok az uyuyor. Gece uykusuna en geç 20.00 da geçmesi gerekiyor. Tabi ki bir anda gecemeyebilir yada 1 2 kere 20.00 da yatıp hemen uyku saati ileri gitmez. Bir sure o düzende gitmeli ki melatonin salgısı duzene girsin ve biyolojik saati otursun. Diş çıkarıyorsa ondan da olabilir tabi. Azi dişlerini çıkardığı zaman benim bebeğimde öyleydi. Dişleri çıktı normal saati e geri döndü.

Büyük oğlum.. 3 yaşına kadar 5te kalktı. Çok zordu. Seni çok iyi anlıyorum

Bazı çocukların huyu böyle oluyor.. yukarda annelerin yaptığı her şeyi denedim..erken yatırdım geç yatırdım yataktan çıkmadım ninniler söyledim.. ama 5 dedi mi kalkardı çocuk. Eşimde böyleymiş.. küçükken gün doğmadan kalkarmis. Şimdi hafta sonu bıraksam 24 saat uyuyacak

Benim kızımda 11 bucuk aylık durum aynı her sabah 5de yatagın ortasın a oturuyor sallayarak emzirerek 6 7e kadar oyalıyorum ama bazen işe yaramıyor