Hamilelikte sonra yoğun bı saç dökülmesi yaşıyorum genel anlamda herkes mi böyle ya ne yapmalı bilemedim kel kalacam böyle gidişle artık ![]()
Normal hamilelikten sonra avuç avuç benimki elimi her saçıma attigimda geliyo kıvırcık benim saçım düğüm düğüm oluyo resmen 2 gunde
8 ay olacak halâ öyleyim ![]()
Ben yıllardır bunu kullanıyorum baya azalmıştı dokulmem ama emzirme sürecinde bu şampuan bile ise yaramiyor o kadar çok dökülüyor ki şampuan da etki etmez oldu
Benimde yeni başladı bebeğim üç aylık her yer kıl oluyor çocuk bile yutmuş hatta
Yaa ben de ilk defa kullanacağım inşallah etki eder ya. Belki de sizin saçlar alışmıştır başkasını deneseniz ![]()
Aynı dertten muzdaribim doğum yapali 6 ay oldu saçlarımın yarısından çoğunu kaybettim. Hala daha tutam tutam dökülüyor günde kaç tur evi süpürüyorum heryer saçlarimla dolu yürürken bile saçlarımin döküldüğüne uçuştuğuna şahidim vitaminde kullanıyorum ama faydası yok var mı çözüm bulan acaba demir ilacı mi kullanmak lazım bilemedim
Tavkiye kullanıyormusunz
Demir ilacı kullanıyorum ama çok fazla dökülüyor benim belki sana faydası olur ne yapacagimi sasirdim artik
Sevinirim faydası olursa ben de deneyeyim bu kadar dökülmesi normal gelmez oldu artık her yer saç oluyor sürekli süpürge yapıyorum artık ![]()
Kullanıyorum iMom latte diye bir vitamin kullanıyorum
Günde kaç kere süpürüyorum saymadım hiç o kadar çok rahatsız oluyorum ki Kendi saçimdan ve çokta üzülüyorum normal değil bence bu kadar dökülmesi. Hangi kan hapını kullaniyorsunuz
Benim normaldede saçlarımda dökülmeler olurdu hamileyken instaramda fenomen bir hamile kadından bu şampuanı gördüm aldım hmilelik boyunca dökülmedi bebeğim 3 aylık hala kullanıyorum ve dökülmem yok denecek kadar az çok şükür ve bir sürü bebek saç çıkarıyor etrafımda kim varsa öneriyorum, herkese aynı etkiyi gösterir mi bilemem ama deneyin derim trendyoldan Embauty markalı şampuanı aynı isimli satıcıdan alırsanız orijinal olduğundan emin olursunuz![]()
Hamilelikte benim saçlar Rapunzel edasindaydi vücut o kadar hormon üretiyordu haliyle saglikliydi saçlarım kıvırcık tesettürluyum o yüzden belik orerim hep topuz sevmediğim den hamileyken 3 4 gün taramasam bile hiç bişey olmazdı açardım gayet rahat taranirdi 1 2 tel dokulurdu doumdan sonra hormonlar bı anda gidince şimdi her saat tarasam yine dolasiyo avuç avuç gibi kel kalacam kesin![]()
![]()
Ben de normal bulmaz oldum artık canım yani D-colefor diye bı demir ilacı canım
O zaman emzirirken kullanılan bir ilaçtır demi bazıları sanırım emzirirken kullanilmiyor
Yves roche sac dokulme şampuanı ve ocean mom vitamin kullaniyorum. Tamamen kesilmedi ama avuc avuc dokulmuyor en azindan.
Ben emzirmiyorum canım benim sütüm gelmedi o yüzden mama bebişiyiz biz doktora danış vitamin alırken emziriyorsan benim çok düşük olduğu için verdiler bana
Merhabalar. Bioxcin şampuanı kullanıp geri dönüş yapacağım demiştim. 2 haftadır kullanıyorum çok çok azaldı dökülme. Hatta taramadan dökülen saçlarım dökülmüyor. Sadece taradigim zaman çok az. İlk defa kullandım ama tavsiye ederim. İnşallah sizlere de etki eder. ![]()
