Kizlar 3 ay 5 gunluguz benim saclarim cok dokulmeye bqsladi anneyi etkiliyor diyolar nasil onune gecicem bu durumun zaten az sacim var
3 ayda benimde başladı ve maalesef saçlarımın yarısını 3 ayda kaybettim
Arkadaşin bahsettiği bu şampuanı bende duyup aldım ama bende hiç etkisi olmadı.
Ekstra sadece biberiye suyu sürüyorum o da beyazlarımi arttirdi olarak gördüm.
Hamilelikte dökülmeyen saçlarmıs bu dokulenler ama avuç avuç saç toplamak beni yoruyor.
Sadece banyo sonrası çıkan bunlar.Sampuanda fayda etmedi
Aynen benimde boyle bide cok az asacim var
Emzirme doneminde vitamin ve mineral kaybı oldugu icin sac dokulme diş kaybı vs durumlar olabiliyor o yuzden drum bana dogumdan sonra demir ilaclarına magnezyum ilacına devam etmemi soylemişti bende devam ettim o yüzden. Sac dokulmem oldu bir ara ama ilaclarım etkisiyle sanırım fazla uzun surmedi. Aile hekimine gidip bi kan testi yaptırın derim.

