Saç dökülmesine çare

Kızlar saçlarım oluk oluk dökülüyor emzirmeden dolayı mı dedim ama 7 aylık olacak o kadar da olmaz herhalde 2 aydır felan dökülüyor heryer saç oluyo kel kalacam yakında önlerim açılmaya başlamis bile saglikocaginda kan verecem bi gidip de sizin bildiğiniz dökülmeyi önleyen şampuan krem tonik yağ ne varsa artık önerir misiniz ?

Bende aynı şekilde heryer saç artık elimi attığım yerde saç var aşırı dökülüyor. Bizim buralarda bebek anneyi tanımaya başladı mı annenin saçları dökülür derler ama harbiden bukadar fazla benim önceden de çok dökülüyordu ama bebekten sonra iyice arttı

Benim dökülmüyordu bi an da başladı aynı dediğin gibi heryer saç evde saçı açıp gezen ben bağlı dolanıyorum onda bile yine heryere dökülüyor her gün süpür saç topla igrendim valla şu gratisteki üçlü biberiye setini kullandım bana mısın demedi urban care tonik kullanıyorum aynı bi işe yaramıyor dökülme karıştı sampuanım da daha ne yapayım bilmem

Yok yok ya hiç bişey fayda etmiyor cidden hergün süpürge dolandırıyorum eve yoksa yemeklerin içinden çıkacak diye korkuyorum. Bunun çaresi varsa bilen bizede yazsa keşke​:slightly_smiling_face:

Sen de bi kan ver belki demir eksikliğin vardır ondan da dökülüyormuş saç

Bende var evet hatta tırnak yeme de var bende maalesef ilaç kullandım ama kilo aldırdığı için bıraktım

Ya bu normal bir durumus . Hormanlarimzdan dolayi saclar dokuluyormus eee kolay degil annelik . Belli bi sure sonra duruyormus . Vala 1 aydir bn sac da her yerde kizimin totosunda cikiyor hep kizimda cikiyor her yer sac aman aman ne yapacagiz

İlk iki ay benimde dökülmedi uçüncü ayda başladı çok fazla dökülüyor benimde bebeğim 4 aylık bir aydır böyle doğumdan beri kan ilacı kullanmama ragmeb

Her zaman değil ama arada bir kantaron yağı ile bakım yapın diplerinize sürün 2 saat faln bekletip yıkayın bikaç zaman sonra geçiyor hatta saçda çıkıyo

Deneyelim teşekkürler :smiling_face:

Benim bebeğim 2 aylık olucak doktorumuz 3 aydan itibaren fazlaca sac dökülmen ve yorgunluk halin olacak. Bundan multivitamin kullan dedi. Elenatal3 önerdi kullanmaya başladım. Bakalım çok dökülmeye yaşayacak mıyım

Aaa ondanmi bende çok halsizim

Sanırım emzirince vücuttaki bütün vitaminler süte geçiyor. Annelerde halsizlik oluyor. İmkanınız varsa siz de alın multivitamin.:cherry_blossom:

Teşekkür ederim aslında kullandim vitamin ilacı dört aya kadar ama değişen bişey olmadı bende bu ara kullanmiyorum

Çünkü hamileyken ilaç ictim baya migdem.alt üst oldu şuan sadece demir ilacı ile devit kullanıyorum

Kan verdim bende bu sebepten halsizlik ve saç dökülmesi için. Sonuçlar haftaya çıkacak ona göre yol izleyecegim

Bende gideceğim halsizlikcok zor