Çoğu annede ve bebekte belli aylarda saç dökülmesi olur . Kimi 3 ay surerken kimi de 1 yıl suruyir ..
Allah 'a sukur kel kalmadan saç dokulmem durdu..Eskisi kadar degil en azindan ..
Benim.saçlarim belli bir uzunluga gelince buyumuyor . Saçlarim küsmüş galiba . Nasıl uzatabilirim
.
Int biberiye suyu var almaya cesaret edemedim ..saclari beyazlatiyirmus galiba ..
Ben evde Hindistan ,badem ,biberiye ,cam terebentin yada zeytin yağ suruyorum denk geldikcede pirinc suyunu kulaniyorum .bebek saclarim baya cikti ama diger saclarda uzama yok.olcuyirum hep ayni.ne yaparsam iyi sonuç alirim.
Ay belki batıl gelebilir ama kime kestiriyosan kuaförünü değiştir. Bende fark etmedim yıllardır saçım uzamazdı annemin saçlarını ben keserim onunki kesmesem bir senede beline gelir hiçde fark etmedim yengemin de saçını kestm bi zaman sonra bana elin de saç büyüyor falan dedi inanmadım kendimde denedim gerçekden o uzamayan saçlarım her sene belime kadar uzuyorlar ilk kuaför de kestirip sonra uçlarından yine kendim alıyorum bence eli uğurlu birine bir makas attır
Onceden annem kesiyirdu yada ben 3 senedir kuaför kesiyor ya bende degisyon yok kim keserse kesin ayni. Ayni sekil olunca uzalaz dediler . Gitim kat kat yaptim yine yok. Omuzlri gecince duruyor direk.
Biberiye suyu saç beyazlatiyormuq cesaret edemedim de 2 tane kür buldum onlari deniycem biri sogan kuru digeri mayonez yag karismi bakalim hangisi ise yariycak
İnanır mısınız bilmem ama ay takvimi diye bir şey var. Ben bir kaç yıl önce takip edip ayın belli bir zamanında saç keserdim. Faydasınıda görmüştüm gerçekten.
Örneğin ayın belli günleri ve belli saat aralığında saçınızı kestirirseniz daha hızlı uzayabiliyor, başka bir gününde kestirdiğinizde tam tersi çok yavaş uzuyor. dikkat ederdim mesela ağdayı yaptığım tarihe bakardım eğer yavaş uzadığı tarih aralığında ağda yapmışsam gerçekten çok yavaş çıkardı tüyler.
Kozmik bakım blog diye bir site var orada detaylı anlatıyor ay hangi tarihlerde hangi burçta oluyor diye. Belki size de faydası olur hızlı uzaması için. Bir kaç ay üst üste bu tarihlere dikkat ederek keserseniz de daha etkili sonuç alabiliyorsunuz. Ne kadar doğru bilmiyorum ama deneyip görmüştüm ben.
Aynen canım bende takip ediyorum saç kesim , epilasyon günlerini . Saçımı hiç kesmedim ama epilasyonu o günlerde yaptığımda gerçekten etkisini görüyorum daha geç çıkıyor ve azalıyor gerçekten kızlar deneyebilirsiniz.
Yok canım bende farkettim elle alakalı bişey bu kesen kişiyle yani . Benim kestigim saçta çabuk uzar kendi saçımı keserim hep omuzdan keserim 5-6 aya kalmadan belime gelir saç. Ama tabi saçın yapısıda etkiliyor görümceminde uçlarını aldım uzasın senin elinden bence dedi evet uzadı ama bana göre daha yavaş uzadı ve durdu uzamıyor . Denemeye değer .
Merhaba, eczaneden bepanthen, evigen ve bemiks ampul alip karistirip duzenli sac diplerime sürüyordum ve dax super gro.kullaniyordum. hayatimda hic bu kadar hizli sacimin uzadığını hatirlamiyorum. Emziriyorsaniz doktora ve ya eczaciya danisin ama mutlaka.
Ben de çok detaylı bilmiyorum senelerdir takip etmedim ya, ama diğer ay takvim değişiyor aynı tarihte olmuyor hatırladığım kadarıyla. O sitede zaten sürekli paylaşılıyor yeni ay takvimi. Bir önceki ay sonunda mutlaka girip bakın o şekilde takip edin kaçırmayın günleri evet temmuz ayı için saç uzatma günleri geçmiş malesef ben de ona baktım sadece dün akşam. Ama bakım için yapılabilir