Hanımlar kızım 18 aylık saçlarıni Ağustos’ta sıfıra vurmustuk. 6 ay oldu hala çok az uzadı. Toka takılmıyor halen daha. Sacin hızlı uzamasini sağlayan bildiğiniz biseyler var mı.
Hanımlar kızım 18 aylık saçlarıni Ağustos’ta sıfıra vurmustuk. 6 ay oldu hala çok az uzadı. Toka takılmıyor halen daha. Sacin hızlı uzamasini sağlayan bildiğiniz biseyler var mı.
Bu şampuan için çok göz yakıyor diyorlar doğru mu acaba o yüzden çekimser kaldım kızım zaten banyoyu sevmiyor
Göz yakıyor diye hiç duymamıştım. Biz de bi problem olmadı