Kizlar kafam cok kasiniyodu bugun domtora gittim egzama dedi biseyde weremedi hamileyim diye zeytinyagi sur dedi ama baska ne iyi glirki sampuani degistirdydm ondan oldu galiba
Tiksinmezseniz zeytinyağı ve sarımsak karışımı yapılıyor kafaya sürülüyor. Araştırın bir yada yapanlar yazsın. Hoşunuza giderse uygularsanız. Hani sarımsak için doğal antibiyotik deniyor ztn![]()
Doktor zeytinyagi sur dedi
İsterseniz yardımcı olabilirim bitkisel ürünlerin satışını yapıyorum
Canım benimde vardı egzema kafamda çok kötü bişey çok şükür geçti yıllardır yok . Aynen hamile olduğun için ilaç yada başka bi şampuan veremez ama ben konazol diye bı şampuan kullandım onun baya faydası oldu yinede doktoruna Danış ona göre kullan istersen, birde sarımsak saç diplerine sakın sürme bende duymuştum yapacaktım ama eşim izin vermedi eczacı teknisyeni kendisi zarar verir saç diplerine dedi. Birde aktardan bıttım sabunu alıp kullanabilirsin ![]()
Ben Sedef hastasiyim Sacimdada ayaklarimdada var bana şampuan onermisti saçıma ayagimida Krem vermişti bide damla.sacima iyi geldi gecti ama şimdi yine tekrarladı hamileyken kullandım
Ayn bıttım sabunu ve defne sabunu iyi geliyomus netten bakmistim alim ondan diyorum
Herseyi kullanamiyorm cnm alerjim bunyem war tesk ed.
Aynen dene bi, defneyi bilmiyordum aklımda bulunsun deneyimini yazarsın kullandıktan sonra ![]()
Benm ilk defa oldu ilk defa basima geldi
Benim çocukluğumdan beri var bi çare bulamadim kaç kerede okuttum l hocalar temra bu diyor doktor da paraca aldı araştırildi küçükken Sedef dedi
Kaşıntıları önlemek için defne sabunuyla duş almanız önerilir. Cildi rahatlatır ve kaşıntıyı kısa sürede giderir. Defne sabunu faydaları arasında olan kaşıntı giderici özelliği dış ortamlarla en çok temas eden ellerle ilgili sorunlar yaşadığınızda da kullanabilirsiniz.
Benm ilerlemedi bir haftadir bu sekil
Streste etkiliyor egzemayı
Sıkıntıdan oluyor genelde stres hamileleik cocuk büyütmek hepsi stresli geçmiş olsun
Merhaba yıllardır saçımda egzama vardır. Her türlü doğal yöntemleri şampuanları losyonları kullandım hepsi geçiçş bir süre için geçirip tekrarlıyordu. Bir eczacı arkadaşım tavsiyesiyle almışdım 3 yıldır bu şampuanı kullanıyorum hamileyken de kullandım bir problem yaşamadım ve kesin çözümü oldu. Hatta iki haftadır kullanmıyorum başımın derisi kopuyor resmen kanamalı bir egzama oluştu. Haftada bir kere yıkaman bile yetiyor tavsiye ederim.
Hamilelikde zarari olmaz demi kullaniyim bi bakalim
Doktora gosterdim ben olsam kullanmam kullanma dedi
Kimyasal warmis icinde
Hekim görüşüdür doğru olabilir
