Sağlık ocaklarında vegaferon damladan önce verilen demir damlasının ismini hatırlayan?

Oceon kullanıyorum normalde ama bugün Dr ferrum önerdi rengi kokusu tıpkı vegaferon GB …bir yerde okumuştum ama bulamıyorum eski demir damlası dişleri curuttugu için yerine artık vegaferon veriliyormuş o eskinin adını hatırlayan var mı ,ferrum mu acaba

Ferrum diye hatırlıyorum bende, vegaferon da çok iyi bir demir damlası değil hemşire bana verirken bi sürü şey saydı, biz bestiron kullanıyoruz o yüzden

Cnm dış curemesi damlanın dişe değmesinden oluyor Muş ben su iciriyorum arkasından hemen bide diş varmı şuan sizin yoksa sıkıntı olmaz şuan bence

Evet vegaferon çok çok kotu ama bnm çok güvendiğim bir hastanesin Dr ferrum önerdi kullandığımız diğer matkalar microfer olanlar tüm olais yan etkileri bilinmiyor kesinleşmemiş henüz bunun herşeyimi bimiyoruz dedi kafam karışık bu yüzden bugün hemsieme sorup keisnlestirevgeim önceki damlanın ne oldugunu

Anladım kuzum ,bilmiyorum ki vallahi sağlık baknlanligi toplatmis demekki iyi değil bend emerak ediyorum önceki adını acaba ferrum mu diye

Toplattigini bilmoyorum cnm banada aile hekimi önerdi kullanıyorum şimdilik

Cnm haber ver sorunca

TM kuzum keisn ferrum mu bilmiyorum merak ettim öncekini geri çektiğini biliuoru bakanlığın bakalım yazacağım ins döner hemşire hanim

11 sene önce oğluma vermislerdi hala aynı ilaç değişmemis demekki bende ferrum diye hatirliyorum

Evet ferrum eski bağa ve tüm yan etkileri herşeyi bulunuyormuş diğerlerinin yan etskisi biljnmiyor bouke soyldid Dr .bn ferrum kullanacağım bakalim

Kuzhn daha sormadım kosturmaktan unuttum sormayı ama yarın mutlaka soracağım

Tmm cnm sagol

Kuzum sordum ferrum değilmiş ,bizde bugün tekrardan gittik hastaneye ay perişan olduk

Ne dediler cnm çocuğa iyidir inşallah

Kalbi için bir darlık var dediler ama önemsiz bir şeymiş ufurum olmasına sebep bu darlık olabilir dediler …tekrar götüreceğiz kontrole çocuk cerrahide durumu herşeyi geliskmi çok iyi dedi yakalamış maşallah 7300 boyda 64 cm iyi dediler ama boya bilemed3im önceki hafta da 62 demişlerdi

Maşallah cnm büyüdükçe biseyi kalmaz merak etme benim kizlarimda kalp sorunları vardı geçti çok şükür atlatır Allahım daima iyi etsin yavrularımızı

Amin 8nşallah kuzum rabbim esirg3sin cümlemizin evlatlarimizi :smiling_face_with_three_hearts: bizlere bagislasin

Masaallah kaç aylık bebeğiniz

Çok sağolun teşekkürler :smiling_face_with_three_hearts: 6 ayini doldurdu yavrum rahatsızdı ilk iki ay kilo alımı hiç olmadı çok şükür şimdi yakalamış ayını boyuda farklı olcuyorlar anlamadım ama hamdolsun oda iyi :smiling_face_with_three_hearts:

Benimkide 6 ay 5 günlük 7200 66 cm dedi doktor 5 gün önce..ilk başlarda kilo alımı iyiydi biraz yavaşladı sanki bizimkide 1 ayda 400 grm anca almış bide hasta şimdi iyice küçüldü sanki