Sağlıklı Tarifler 😋

Merhaba arkadaşlar ilk kez çikolata yapmayı denedim güzel de oldu sizinle paylaşmak istedim tarifini :smiling_face_with_three_hearts:
Malzemeler:
• 3 yemek kaşığı tahin
• 2,5 tatlı kaşığı ham kakao ( normal kakao da kullanabilirsiniz ben ham kakao kullanmayı tercih ediyorum )
• 2 tatlı kaşığı bal (1 yaş altı için kullanmayınız).
• 3 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı ( normalde katı halde olduğu için erimiş hâli ile ölçtüm)
• İsteğe bağlı ceviz , fındık ya da badem rendeleyebilirsiniz.
Tüm malzemeleri karıştırıp silikon kalıba döktüm 1 saat dondurucuda beklettim. İşte bu kadar :star_struck: Eğer yenmeyecekse buzdolabında bekletiniz.
Tadı çikolataya benziyor denemenizi tavsiye ederim :smiling_face:
Sizinde deneyip beğendiğiniz tarifler varsa bu başlık altında bizlerle paylaşabilirsiniz :smiling_face_with_three_hearts:

Bal yerine ne koyablrm sekiz aylık

Hurmayı sıcak suda bekletip blenderdan geçirebilirsiniz. Ben bunu denemedim eğer denerseniz nasıl olduğuna dair fikrinizi bizimle paylaşır mısınız :smiling_face_with_three_hearts:

Detaylı detaylı yazmışsın eline emeğine sağlık,nasipse denerim :heart_hands:t2::heart_hands:t2:

Olur inşallah teşekkür ederim fikir için

Elma suyu konsantresi çok güzel oluyor.

Teşekkür ederim beğenilmesi beni mutlu etti inşallah bebişiniz de tadını beğenir :smiling_face_with_three_hearts:

Güzel fikir denemek isterim :smiling_face_with_three_hearts:

Ayyy keseke fotosunuda atsaydin

Eşim göreve gitti bizde evde yalnız kalmak istemedik ablama geldik. Eve geçince yapıp fotoğraf çekeyim sizin için :smiling_face: