Merhaba arkadaşlar ilk kez çikolata yapmayı denedim güzel de oldu sizinle paylaşmak istedim tarifini ![]()
Malzemeler:
• 3 yemek kaşığı tahin
• 2,5 tatlı kaşığı ham kakao ( normal kakao da kullanabilirsiniz ben ham kakao kullanmayı tercih ediyorum )
• 2 tatlı kaşığı bal (1 yaş altı için kullanmayınız).
• 3 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı ( normalde katı halde olduğu için erimiş hâli ile ölçtüm)
• İsteğe bağlı ceviz , fındık ya da badem rendeleyebilirsiniz.
Tüm malzemeleri karıştırıp silikon kalıba döktüm 1 saat dondurucuda beklettim. İşte bu kadar
Eğer yenmeyecekse buzdolabında bekletiniz.
Tadı çikolataya benziyor denemenizi tavsiye ederim ![]()
Sizinde deneyip beğendiğiniz tarifler varsa bu başlık altında bizlerle paylaşabilirsiniz ![]()
Bal yerine ne koyablrm sekiz aylık
Hurmayı sıcak suda bekletip blenderdan geçirebilirsiniz. Ben bunu denemedim eğer denerseniz nasıl olduğuna dair fikrinizi bizimle paylaşır mısınız ![]()
Detaylı detaylı yazmışsın eline emeğine sağlık,nasipse denerim ![]()
![]()
Olur inşallah teşekkür ederim fikir için
Elma suyu konsantresi çok güzel oluyor.
Teşekkür ederim beğenilmesi beni mutlu etti inşallah bebişiniz de tadını beğenir ![]()
Güzel fikir denemek isterim ![]()
Ayyy keseke fotosunuda atsaydin
Eşim göreve gitti bizde evde yalnız kalmak istemedik ablama geldik. Eve geçince yapıp fotoğraf çekeyim sizin için ![]()