Merhaba hanımlar bebeğimin poposunda sakral gamze var doktorumuz 4_5 aylık olunca mr çekilmesi lazım dedi omurilikle yapışma var mı yok mu diye bakılacaktı hastane hastane gezdik fakat bir türlü çektiremedik bebeğim 8 aya yaklaştı dün tekrar ilk doktorumuza gidip mr günü aldık anastezili çekim yapılacak daha önce bu şekilde mr çektiren oldu mu endişeliyim biraz korkuyorum açıkçası
Evet bizde de var. Devlet hastanesinde 2 aylikken emara soktular kızı . Adam aklı çekemediler cok uğraştılar .
Biz de özel dok . Gittik .
Doktorun bize dediği bebeginiz cok kucuk
Emara nasil soktular onu biz onermiyoruz dedi. Ultrasonla baktilar detaylica ..
suanlik birsey yok ..
.
Sakral gamzeden değil de yeğenimin dogustaan kafasında yumurta gibi şişlik vardı. Onun için iki aylikken anestezili MR çekildi. Bı sorun olmadı bebeğin hareketsiz duracağı kadar uyutuyorlar . Çok çabuk uyandı Sonrasında da bir sorun olmadı.
Benim bebeğimde de sakral gamze vardı doktorlar ultrason ile görüntüleme yaptılar. Mr’dan hiç bahsetmediler bile. Bence mr’dan önce başka bir çocuk doktoruna daha gösterin. Sakral gamzeden omuriliğe giden bir açıklık var mı önemli olan bu ve bunu ultrason ile anlayabiliyor doktorlar.
Bizde de vardı sakral gamze ama sadece ultrasyon istediler
Hem devlete hem özele gittim toplam 3 doktora göründük 2 side mr dedi diğeri ben hiç böyle bişey görmedim anlamıyorum VS diyerek başından gönderdi gamzesi biraz riskli Bi açıda olduğunu söylediler ultrason yetersiz kalır denildi