2 gündür ailecek çok kötüyüz. Malum Istanbul havaları bi gün aşırı sıcaksa diğer gün yağmurlu ve soğuk oluyor. Ne giydircemi şaşırıyorum. Ve en sonunda sifati kaptı. Grip değil ama midesi bulanıyor ve ishal kusma da oluyor. Doğru düzgün yemek yiyesi yok. Siz dikkat edin. Gecem gündüz gündüzüm gece oldu uyursam duymam diye. Bebisler hasts olmasın ![]()
Gecmis olsn cnm
Çok geçmiş olsun. İnşalah hemen şifa bulursunuz ![]()
Aynı sorun bizdede var hemende kaptık kalabalık ortama girmememize ragmen siz doktora gittinizmi
Rabbim şifalar versin ![]()
Gittik doktor ilac verdi onlari kullaniyoruz
Bebeğim adenovirüs olmuş probiyotik damla verdi mamayı değiştirdi hala ishal devam ediyor
Kaç aylık bebeğiniz antibiyotik vermedimi doktor bizimkinide antibiyotikmi yaptı salgınamı yakalandı anlamadım dünden beri su gibi gidiyor ilacı değişti ishali durmuyor ne olucak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun canım ![]()
36 günlük bebeğim hayır antibiyotik vermedi
Daha çok küçükmüş o yüzden vermemiştir