Selam kızlar ben ana kucağı almak istiyorum ama hangisini almam gerektiğine karar veremedim. İyi yorumlar da var kötülerde sizin alıp kullandığınız memnun kaldığınız 13 kiloya kadar taşıyan otomatik sallanır ana kucağı var mı ??
Manuel olanı tavsiye ederim
Bunun 2 yaş olanını kadarını tavsiye ederim cok kullanışlı oluyor
Bebeğim daha 2 aylık bunu kullanabilir mi bilmiyorum kendi sallanır olanlar bu kadar faydalı ve kullanışlı değil mi acaba
Benim elektrikliydi 5 aya kadar kullandım bebeğim kiloluydu ve fazla taşımadı hemen altı çöktü ama 5 aya kadar elim ayağımdı bebeğim şu an 8 aylık emekliyor istesek de kullanamıyoruz ama manuel olanları daha uzun süre kullanılabilir ..
Kilolu bir bebek olacağı şimdiden belli olur mu acaba birde manuel aldığımda durunca ağlamaya başlarsa diye aslında almak istemiyorum 13 kg kadar taşıyan otomatik beşiklerde mi aynı şekilde çökme yapar acaba
Kendileri belli bi aydan sonra sallamaya başlıyorlar vücut hareketleriyle. Zafsn bebekler cok uzun süre durmak istemiyo yani otomatikte alsanız manulede alsanız belli bi süreden sonra sıkılıyorlar. Ben 1 aylıkken kullanmaya başladım alışsın diye ve duruyordu onda uyuduğu zamanlar bile oluyordu. Suan 2 aylik sizinki ve 10 dk 15 dk koyup alıştırırsaniz işiniz daha kolay olur.
Bizde prego yummy kullanıyoruz port bebe reflü konum kademeli salleme 7 farklı sallama modu müzik mevcut ister yatay ister dikey sallanıyor geniş büyük 3 aylık hala rahat yatıyor
Teşekkür ederim hepinize ben biraz daha bakıp düşüneyim o zaman ![]()
