Hanimlar merhaba,
Bebeğim 16 günlük oldu. Yüzünde sanki banyodan sonra arttığını gözlemlediğim benekler. Dalin kullanıyordum. Şampuanı değiştirmeyi düşünüyorum. En kalitelisi hangisidir? Kullanıp memnun olduğunuz şampuanlar hangileri
Hanimlar merhaba,
Bebeğim 16 günlük oldu. Yüzünde sanki banyodan sonra arttığını gözlemlediğim benekler. Dalin kullanıyordum. Şampuanı değiştirmeyi düşünüyorum. En kalitelisi hangisidir? Kullanıp memnun olduğunuz şampuanlar hangileri
Mustela tavsiye ederim . Kızımın cildi de hassas diğer şampuanla yani dalini ve Johnson baby kullandım. Pek sevmedim bi saçları da sert sert oldu tavsiye ederim aynı şekilde vücut losyonu da kullanıyorum mustelanın memnunum
Biz bioderma abcderm kullanıyoruz iyi bir şampuan kuruluk ya da alerjik reaksiyon yapmiyor
Dalin benm bebegimide mahvetti doktor dalini birak dedi smdi sebamed kullaniyorm cok guzel
Bizde de Atopik dermatit olduğu için mustelanın atopikli şampuanını ve nemlendiricisini kullanıyoruz. İki doktora gittim ikiside bunlara devam etmemi söyledi.
Mustela kullanıyorum memnunum
Incia kullandım çok memnundum, sonra eşim siveno köpük şampuan aldı onu çok sevemedim kokusu baharatlı gibi. İncia nın kokusu çok güzel pişik kremi de onu kullanıyorum bitince tekrar aldım çok çok memnunum.
Semabed kullanıyorum cok memnunum.