Sarılık hastanede yatıyoruz

arkadaşlar 36+5 de doğum yaptım bebeğim şuan 1 haftalık sarılık çıktı hastaneye yatış yapıldı yüksek çıktığı için sütüm de az beslenmesinin iyi olmadı gerekiyormuş kiloda kaybetmiş sütümü ne artırır ne yapmalıyım gerçektem moralim çok bozuk

Canım benim..ilk ayda benim de sütüm azdı, bebeğim kilo alamamıştı nasıl ağlamıştım..o lohusa depresyonu ile neler hissettiğini tahmin edebiliyorum. Ben çözümü kendi beslenmeme odaklanarak buldum. İnsanın hayatının belki de en zor zamanları..yemek yemeyi su içmeyi bile akıl edemiyor. Oysa sütün yüzde 90ı su. Düzenli beslenerek su içerek arttırabilirsin. En önemlisi bu. Birçok bebek sarılık süreci atlatıyor..inan yalnız değilsin. Yetersiz de değilsin elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan harika bir annesin sen.

Ne olur bol bol su için benim oğlum 1 ay çekti sarılıktan memeyi emmezdi uyurdu hep uyandırmak için uğraşırdım​:pleading_face: ve emzirmeye çalışın. Dinlenmek ve su sütü o kadar arttırıyor ki bir de emzirmek tabiki. Stres yapmayın :heart:

teşekkür ederim :folded_hands: su tüketimime dikkat ediyorum ama psikolojik olarak çokta iyi hissetmiyorum bi an önce çoğalsın inşallah bestlak damla kullansam işe yararmı acaba

teşekkür ederim :smiling_face:

ALLAH şifa versin İNŞALLAH bol bol emzirin çoğalacak Allah ın ıznıyle sütünüz anoson rezene süt yapıyor bıde doktorlara sorsanız onlar sıze daha ıyı çözümler soyler kendinizi üzmeyın ıyı olacak bebegınız İNŞALLAH

beslak damlaya başladım bende ne zaman sonra etkisini görmüştünüz

doktorum sadece emzirmemi söyledi

En önce morelini yüksek tutmaya çalışman lazm canm sen iyi olucaksın ki sütünde olsun bnm morelim bozuk olduğunda hemen sütüme etki eder azaldığını görürüm beslenme ne dikkat etmen gerek günde en az 4,5 tane hurma yiyebilirsin ben üzüm pekmezini suyla açıyordum yarım limon sıkar içerdim anında sütüm olurdu göğüslerim dolardı bn bunların faydasını çok gördüm inşallah sendede işe yarar rabbim şifa versin küçük meleğine​:slightly_smiling_face:

teşekkür ederiz :folded_hands: aminn

En iyi sureklı emzırın 10 15dakıka bır onu uyandırıp emzırın İNŞALLAH tez zamanda iyi olacak

mama takviyesi ne de başladı dokot daha iyi çok şükür