9 aylık bebeğim normalde emer uykuya dalardı .
12 gündür falan 1 saat 2 saat gece uykusuna geri dalamıyor ağlamıyor ben bazen pışpış yapmaktan yoruluyorum yataga geciyorum beni görmeyşncr de ağlıyor
Emekleyi öğrendi ama 12 gün falan oldu
Bi kac gundur benimki de öyle. Hatta sallıyorum uyuyor bırakıyorum uyanıyor ya da uyuyunca yanına attığım zaman uyudugu oluyor. Valla dün sabaha karşı yorgunluktan ağladım artık
Benimkini sallayacaksın he eger uykusu hep açıldıysa da oyun oynuyor
Insan üzülüyor öyle olunca da. Sabah biraz uyuyayım dedim eşim de çocuğu yürütece bindirmis. Yürütecle yanima geldi. Dinlenme yok annelere. Insan cok yoruluyor uzanınca daha iyi anlıyor yorulduğunu. Umarim bir an önce atlatırız
Evet bakmazlar. Anne gibi olmuyor tabi önemli olan sağlıkları
Bacım dün acilden geldik kulak enfeksiyonu var dedi ateş yapmisti inmiyordu ateşi bide akciğer röntgeni cektik aşırı gaz sıkışmıştı belki seninde gazdır bnm bebe on buçuk aylık ne gazı falan dedim ama bak goruonmu gazını dedi sende bi götür ne kaybedersin
Ya da gündüz uykusu çok ise gece uykusu gelmeyebilir
Dis olabilir yada ayrilik kaygiisi olabilir