Şeker hamurlu düşük maliyetli pasta nasıl yapabilirim?


Merhaba güzel anneler bebeğimin yaşına az kaldı çoğu yer 1500 2000 diyor 10 kişilik olur diyor . Bir kız buldum 750ye yaparım dedi güzel yapar mı bilmiyorum 900 takipçisi var benim İÇİN resimde iyi çıksa yeter :sweat_smile: eşim ben oğlum kutlamak istiyorum.
750 iyi mi sizce yoksa evde kendim yapabilir miyim hamur alıp ?
Siz yaptıysanız var mı resimler ?

Şeker hamuru yapımı zor onu yapamazsınız. Pasta sayısını da 4 veya 6 kişilik sorup fiyat alın. O sekilde daha uyguna gelir. Bazı pastaneler butik pasta yapıyor. Pastanelere de bakabilirsiniz daha guvenilir olur.

Siz İstanbul’da mıydınız?

Nasil yap biliyormusun bir tane barbi bebek al.15 cantim yuksekliginde kek yap.ortasini cikar.bardakla felan yada dondurma kasigi
Uzerine krema sur.
Uzerine bir kat seker hamuru ac poedra sekeri ile dikkatli ac ama.yirtilabilir seker hamuruyla yogur yumusan biraz.
Uzerine bal sur.
Ve sahte gullerle susle.
Seker hamuru yapmam dersen kremsanti
Ile yap.
Uzerine bal gezdir yoksa recel yoksa yapismaz.

Istedigin barbiyi al ben iki tane yapmistim.

Biri pamuk prenses yedi cuceler bebeklerini bulabilirsen o temayi kullan.

Gorsel bulabilirsem atiyim bu isi birakali biraz oldu canim.




Kendime yaptigimi attim boyle yapabilirsin

Oglumun ki iki tane idi bir soyle

Bunun benzerini 900 liraya yaptırdım sadece ayı ve 1 yazısı şeker hamurundan diğer yerleri kremşanti. Kremşantili pastayı kendin yapabilirsin üzerlerinede şeker hamuruyla bikaç şekil yapabilirsin sağına solunada yapay sarmaşık yaprak birşeyler eklersin. Benim vaktim yoktu uğraşmadım. Bak bizim pasta bu şekildeydi

Iki renk mi yapicaksin 2 paket yeter


Bir acik bir koyu kahverengi paket 250 ml
Yeter bi pudra sekeri kremsanti

Kaynar su ve buyuk ekmek bicagi yada sipatula ile kaynar suyu ac kremani duzelt dumduz oluyo