Merhaba güzel anneler bebeğimin yaşına az kaldı çoğu yer 1500 2000 diyor 10 kişilik olur diyor . Bir kız buldum 750ye yaparım dedi güzel yapar mı bilmiyorum 900 takipçisi var benim İÇİN resimde iyi çıksa yeter eşim ben oğlum kutlamak istiyorum.
750 iyi mi sizce yoksa evde kendim yapabilir miyim hamur alıp ?
Siz yaptıysanız var mı resimler ?
Şeker hamuru yapımı zor onu yapamazsınız. Pasta sayısını da 4 veya 6 kişilik sorup fiyat alın. O sekilde daha uyguna gelir. Bazı pastaneler butik pasta yapıyor. Pastanelere de bakabilirsiniz daha guvenilir olur.
Bunun benzerini 900 liraya yaptırdım sadece ayı ve 1 yazısı şeker hamurundan diğer yerleri kremşanti. Kremşantili pastayı kendin yapabilirsin üzerlerinede şeker hamuruyla bikaç şekil yapabilirsin sağına solunada yapay sarmaşık yaprak birşeyler eklersin. Benim vaktim yoktu uğraşmadım. Bak bizim pasta bu şekildeydi