Serum fizyolojik evde kendi hazırlayan var mı

48 saatmiş açılan serum yoksa bakteri üretiyor muş iki günde bir de maliyetli hale geliyor evde yapan var mı

Eczanede torbada satılıyor şırınga ile çekip kullanıyorum bu sekilde daha ekonomik oluyor ve steril kalıyor