Kızım masal 5 aylık ağlama bazen de sesli gülüyor adıyla seslenince bakıyor tepki veriyor gülümsüyor uyku ve acıkınca ağlayarak tepkisini gösteriyor ama sadece o kadar hayvan sesleri fln taklit yapıyorum sadece izliyor önceden 2 3 güm ses vardı agu gibi sesler çıkarıyordu ama 3 haftadır yok nerdeyse normal mi
Normal mi bilmiyorum 4 ay 27 günlük oglumfa aynı arada bir eeeeee diyor o kadar inşallah normaldir
Bazen unutabiliyolar benim kızım da 6 aylık babababa diye sesler çıkarmaya başladı normalde de çığlık atıp sesler çıkarırdı bi anda sustu. Bir iki hafta sonra tekrar başladı siz bol bol konuşun onunla. Yaptığınız herşeyi söyleyin siz konuştukça tekrar başlar merak etmeyin
İnşallah
Hep yapıyorum anne geldi bak baba gitti gibi uyanınca özellikle günaydın fln yapıyorum çok neşeleniyor ama ses çıkarmıyor 4 . Ayın başında çıkarıyordu çok güzel basit harfler çıkıyordu u a e gibi anlamadım gitti ![]()
Gerçekten unutuyolar
bazen ağzına elimi dokundurup aaaa yaptırıyodum onu bile unutuyor ağzına dokunuyorum bakıyor bana niye ses çıkmıyor diye. Kızım diyorum sen cırlıycan ki çıkacak. Daha küçükler ben bi ara okadar strese girdim ki daha ses çıkarmıyor diye sonra konuşa konuşa çözüldü dili. Birde ekrandan uzak tut onunda etkisi var yakınlarımdan çok duyuyorum tv baya geç konuşmalara sebeb oluyormuş bide bol bol konuş küçük daha öyle olurki artık bi sus dersin
yine de doktor kontrolüne gidince bi çıtlat doktoruna için rahat olsun diye güzelliklerle büyüt bebeğini ![]()
Unutabiliyorlar bazen benim bebeğim 7 aylik de de demisti daha söylemedi. Simdi bana bağırıyor resmen evij icinde
bide of demeyi öğrenmiş surekli offff diyor fofofi
Maşallah ![]()
Teşekkür ederim ![]()