Ses çıkarma

Kızım masal 5 aylık ağlama bazen de sesli gülüyor adıyla seslenince bakıyor tepki veriyor gülümsüyor uyku ve acıkınca ağlayarak tepkisini gösteriyor ama sadece o kadar hayvan sesleri fln taklit yapıyorum sadece izliyor önceden 2 3 güm ses vardı agu gibi sesler çıkarıyordu ama 3 haftadır yok nerdeyse normal mi

Normal mi bilmiyorum 4 ay 27 günlük oglumfa aynı arada bir eeeeee diyor o kadar inşallah normaldir

Bazen unutabiliyolar benim kızım da 6 aylık babababa diye sesler çıkarmaya başladı normalde de çığlık atıp sesler çıkarırdı bi anda sustu. Bir iki hafta sonra tekrar başladı siz bol bol konuşun onunla. Yaptığınız herşeyi söyleyin siz konuştukça tekrar başlar merak etmeyin

İnşallah

Hep yapıyorum anne geldi bak baba gitti gibi uyanınca özellikle günaydın fln yapıyorum çok neşeleniyor ama ses çıkarmıyor 4 . Ayın başında çıkarıyordu çok güzel basit harfler çıkıyordu u a e gibi anlamadım gitti :joy:

Gerçekten unutuyolar :joy: bazen ağzına elimi dokundurup aaaa yaptırıyodum onu bile unutuyor ağzına dokunuyorum bakıyor bana niye ses çıkmıyor diye. Kızım diyorum sen cırlıycan ki çıkacak. Daha küçükler ben bi ara okadar strese girdim ki daha ses çıkarmıyor diye sonra konuşa konuşa çözüldü dili. Birde ekrandan uzak tut onunda etkisi var yakınlarımdan çok duyuyorum tv baya geç konuşmalara sebeb oluyormuş bide bol bol konuş küçük daha öyle olurki artık bi sus dersin :blush: yine de doktor kontrolüne gidince bi çıtlat doktoruna için rahat olsun diye güzelliklerle büyüt bebeğini :kissing_heart:

Unutabiliyorlar bazen benim bebeğim 7 aylik de de demisti daha söylemedi. Simdi bana bağırıyor resmen evij icinde :smile: bide of demeyi öğrenmiş surekli offff diyor fofofi

Maşallah :joy:

Teşekkür ederim :slightly_smiling_face: