Sezeryan göbeği

İyi geceler kızlar ben 2.5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım gebeliğimde sadece 10 kilo almıştım şimdi fazladan sadece 4 kilom kaldı vücudum eski haline döndü fakat göbeğim hala duruyor belli oluyor sizce bu saatten sonra korse kullansam bir işe yarar mı? Ve göbeği eritmek için neler yaptınız önerileriniz nelerdir​:four_leaf_clover:

Ben 5 ay önce doğum yaptım sezeryanla. 13 kilo verdim doğumdan sonra ama göbeğim var korse bir işe yaramadı. Sanırım sporla toparlanacak onu da şuan yapamıyorum vakit bulamıyorum. İlerleyen zamanlarda belki