Sezeryan olanlar

Hanımlar 1 ay oldu doğum yapalı amaliyat yerim çok kaşınıyor zor tutuyorum kendimi kaşımamak için dayanılcak gibi değil çok oldu bu kaşıntı başlayalı nezaman geçer bu kaşıntı birde dikisimin üst tarafı karnımı hissetmiyorum uyuşuk gibi elimi dokununca bile his yok sizlerdede varmı bu durumlar

Enfeksiyon falanmi kaptiniz acaba 1 ay olmus iyilesme kasintisi degil gibi akinti islaklik varmi bakin bi. Birde o uyusukluk yillar sonra ya duzeliyo ya duzelmiyo ilk sezeryanimi 10 sene once yaptim 5.6 yil orasi uyusuk kaldi

Yok dikisim tertemiz hiç akinti falan yok iyileşmiş ama vücudumda var enfeksiyon ilaç kullanıyorum ve fitil

Zamanla benimde kaşınmaya başlamıştı ama neden bilmem şuan yok arada oluyor

Kaşınmaya başladğnda iyileşiyor diyorlar ama 1 ay da da iyileşmez hemn enfeksiyon olabilir kaşımamaya çalışın uyuşukluk hissi bnde de var 1 sene olacak nerdeyse o hiç geçmiyo diyorlar normal yani

Merhabalar benim 6 ay oldu evet kaşınma bende de oldu ama kaşıdım avucumun içi ile uyuşukluk hala var tam anlamıyla gitmedi gitmiyor diye de biliyorum ablam 4 yıl oldu sezeryan olalı hala uyuşukluk olduğunu söylüyor