Sezeryan Doğumdan sonra Adet oldum 2 buçuk ay üzerine bitti bittikten 5 gün sonra böyle ip gibi lekelenme şeklinde kan geldi nedendir acaba akıntım var az da bulanık gibi oldu…
Normal bişey rahim hemen toparlayamıyor. 6 ay oldu doğum yapalı bazen adetim bittikten bi iki gün sonra yine kahverengi leke görüyorum. Doktoruma sorduğumda normal dedi. Ama doğumdan sonraki kontrolünüzde rahimle ilgili bi sıkıntı olmadığını söylediği taktirde normalmiş
Anladım teşekkür ederim canım