Sezeryan Sonrası Kilo Verme

Merhaba 5 mayısta doğum yaptım ve 89 kiloyla doğuma gittim hamile kaldığımda 69 kiloydum doğum sonrası 77 ye indim şuan 81 e geri çıktım nasıl kilo vermeliyim korse kullanmalı mıyım yengeç jeli aldım karnıma sürsem korse giysem en azından işe yarar mı spor yapamıyorum malum 6 ay sezeryanlıyım leslie yapsam işe yarar mı acaba siz neler yapıyorsunuz ???.

Valla ben hiçbir şey yapmıyorum ya yapacak zaten vakit yok :grinning_face: beyaz ekmek yememeye çalışıyorum sadece en azından daha fazla almamak için :smiling_face_with_tear:

Bende hic bisey yapmiyorum 8.5 ay oldu sezeryan olali 3 kilo fazlam kaldi ama korse giymedigime pismanim gobegim var . İkinci sezeryan oldugu icin kaldi bira ilkinde gotmisdi. Korse kullan gun icinde en azindan sıkılasir karnin

Ay ben vur gitsin hesabı yiyorum hele tatlı vazgeçilmezim :pleading_face:

Bende doğumdan çıkar çıkmaz yapsaydım keşke dedim ilk doğumum çok pişmanım bilgili değildim kimse de bilmiyor etrafımdakilerden

Valla bende sizle aynî durumdayım korse almış eşim ama cırt cırtlı ve çook rahatsız ediyor kulanmadım korse taytlar varmış onu deneyen var mı bi de aç karnına kefir yoksa spor yapmak imkansız gıcımız yer görmüyor ki ne sporu deli daha gibi bi ordayım bi burda :joy: aklım da fırarda bu ara koca gözüme batıyor o da ayrı konu

Valla ben de tatlıdan vazgeçemiyorum :smiling_face_with_tear:

Bende trendyoldan aldım korse ama dediğiniz gibi değil bundan aldım ilk 40 gün bende kullanmadım daha yeni yeni kullanıyorum 2 ay oldu doğum yapalı inşallah işe yarar zor giriyorum içine ama olsun :joy::joy::joy:

Bende 45 kilo ile jamile kaldım 65 kilo ile doğurdum şimdi 54 kiloyum kilom normal ama göbeğim hala var benşm de 5.5 ay oldu göbeği nasıl eriticem bilmiyorum ve ayrıca fast food ekmek de hepsini tüketiyorum kilo alan biri değilim ama sezaryen göneğinimyok etmek zor

Ay gerçekten benimde öyle tatlısız çok zorlanıyorum bugin diyete girdim emziren anne diyeti buldum internette onu demiyorum şu ana kadar tek şeker olarak dondurma yedim iyi gidiyorum diye düşünüyorum inşallah böyle devam eder ama göbek gerçekten sporsuz gitmiyor en azından yürüyüş yapmam lazım günlük yarım saat belki öyle gider bence kalıcı değil spor yapabilme zamanınız geldiğinde yapın doktor kontrolünde

Spor yapın ama doktorunuzla görüşün öyle yapın çünkü göbek sporsuz yürüyüşsüz gitmiyor en azından günde 30 dk bebişle yürüyüş yapsanız geçer diye düşünüyorum bence kalıcı değil herkes kalıcı diyor ama değil çünkü hamilelikten olmadan önce ben spor yapıyordum ve gerçekten göbeğimi çok zor erittim hatta tam erimemişti bile göbek en zor bölgelerden doğumla alakası yok bence biraz spor yaparsak sabırlı olursak gider

Hahaha valla çikolata ve çikolatalı tatlılar vazgeçilmez ya bi brownie yapıyorum bir borcam kadar bir hafta yiyorum :grinning_face::heart: veririz elbet kiloları ya bebeğimin canı sağolsun​:see_no_evil_monkey:

Allah razı olsun valla bende öyleydim hala da öyleyim ama kendimi zorluyorum takıntım tatlının önüne geçiyor luan valla :joy::joy:

Ayy bi dilim de bana nolur :joy: şaka bir yana gerçekten öyle bir gülüşü yetiyor her şeye çok kızıyorum bazen ağlıyo susmuyor diye ama sonra bir gülüyor bütün sinirim geçiyor o kadar masumlar ki aslında işte anne psikolojisi çok farklıymış bunu öğrendim

Gerçekten öyle hahaha sabah 7 de uyanıyoruz diyorum başladı bizim mesai. Temas bağımlısı bir de tepemden inmiyor

Bizimkide 6 da uyanıyor uyumuyor :joy: napacaz biz böyle ya

Valla yürüyüş işe yaramıyor yarın doktora gidicem sorcam göbek tarafı için hangi egzersizleri yapabilirim ben mekik çekmek istiyorum ama önce doktordan onay almam lazım bende 2 sene öncesine kadar hepmspor yapıyordum hiç göbeğim yoktu

Ay bende hamilelikten sonra oldu yememe içmeme dikkat ediyordum bol spor yapıyodum evde çok iyiydim ama bebiş geldikten sonra iştahım açıldı sıkıldıkça yiyorum bana da yazar mısınız doktor faydalı bilgi verirse çünkü psikolojim iyi değil ihtiyacım var açıkcası konuşmaya bilgilenmeye