Sezeryan sonrasi ödem

Sezeryan sonrasi ayaklardaki ödem nasıl gecer cok kotu şişti ayaklarim

Benim öyle kötüydü ki.. doğumdan öncede vardı biraz doğumdan sonra kocaman oldu ayağım. 36 giyen ben 39 numara anca oluyodu o derece şişti. Doğumdam sonra 5 gün hiç uyumadım çocuğum ya uyurken boğulursa diye. Halbuki annem ve eşim sen uyu biz uyumcaz diyolardı yinede uyuyamıyodum ayağım geçmiyordu. O ayak hep aşağıda duruyodu sürekli kalkıp dururyodum. Doktora soruyodum ayağını uzat yat geçer diyodu. Bigün daha fazla uykusuzluğa dayanamadı vücut tüm gece uyumuşum. Sabah uyandığımda ayağım inmiş oldu

Bende doğum yapali 40 gün oldu doğumdan önce hiç ödem olmadı bende sezaryen oldum eve geldim bir gun sonra ayaklarım davuldu :slight_smile: 7. Gün tamamen indi şişi endişe etme uzun sürmüyor tabi bünyeden bünyeye değişir ama genel de de böyle kısa sürüyormus sadece tavsiyem bol bol yürü evin içinde ben TV yi bile yürüyerek izliyordum

Benim baya uzun sürdü 20 gün falan davul gibiydi . Tek ayağımda yoktu burnum bile şişti . Akışa bırakın zamanla geçicek çok geçmiş olsun